Jump to content

Sneek Preview til ny motor til Øversveen Racing!


Voldenracing

Recommended Posts

Guest øversveen racing

Ser bra ut Kenneth, høgrebeinet mitt fkk leamus som vi sier oppi her hehe, :D :D :D får ikke sove i natt jeg nå..... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest øversveen racing

Kødd hehe.. :P og her er bilen den skal inn i , er vel ikke så mange som husker den lenger... men men kommer igjen sterkere (tror jeg hehe)

 

 

Edited by WingDude
Link to comment
Share on other sites

Guest øversveen racing
ka så ser så hissig ut med det der?

er jo en cosworth topp og cosworth bunndel..var det noe mer eg har gått glipp av??

 

 

Kan gi noen hint , borret hull i potta , tatt av speila for mindre luftmotstand , helium i hjula , gått på nutrilettkur siste halve året , gått ned fra 92kg til 90kg (burde hjelpe noe *****) , møllkuler på tanken mere oktan ifg mythbusters, og kjøttkaker i brun saus til middag og hjemlengsel så blir nok dette bra hehe.... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest øversveen racing
ja, vi husker denne... har faktisk lurt på hvor den ble av etter den reportasjen i autofil bladet for 3 år siden (?)

 

men ser bra ut ;)

spec`s..

 

borra potta og div... vent og se til våren... :P litt gromme deler blir det men vi få se hvor langt penga rekker... blir i mellom 100 til 200hk hehe nå kan du lure nå... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest øversveen racing
Var og inspiserte motoren din i dag øversveen, ser bra ut.

Er ikke lenge til du er ute å sladder igjen nå...

 

høres bra ut , blir vel noe sladding til våren vel el kanskje gatebil on ice hvis det blir noe av i år...

 

har ikke kjørt bilen på lenge men får dratt ut førstegir så da slår de gamle taktene inn vell hehe vi får se....

Link to comment
Share on other sites

Kan gi noen hint , borret hull i potta , tatt av speila for mindre luftmotstand , helium i hjula , gått på nutrilettkur siste halve året , gått ned fra 92kg til 90kg (burde hjelpe noe *****) , møllkuler på tanken mere oktan ifg mythbusters, og kjøttkaker i brun saus til middag og hjemlengsel så blir nok dette bra hehe.... :D

heheheheheheh goood,glede meg :P

Link to comment
Share on other sites

Guest øversveen racing

nå er det ikke lenge før det brommer , motorn blir vel ferdig denne uka , venter på noen andre deler som er bestilt men får vel bare smøre meg inn med tålmodighet.... :o

Link to comment
Share on other sites

Guest øversveen racing
kjøre på drifte treffet til helga du da?

 

 

Skal dit med en 96mod mustang 4,6gt , med manuell kasse , hehe ,får se hvordan det går, går greit nok men har for lite rattutslag... :angry: skal bare se hvordan den er og kjøre drifting med , har kjørt den på dokka og funker bra der men blir litt andre forhold på rudskogen...vi får se , kommer nok ikke før våren med sierran men da blir det satsing....ikke sant volden racing...??? :D

Link to comment
Share on other sites

Skal dit med en 96mod mustang 4,6gt , med manuell kasse , hehe ,får se hvordan det går, går greit nok men har for lite rattutslag... :angry: skal bare se hvordan den er og kjøre drifting med , har kjørt den på dokka og funker bra der men blir litt andre forhold på rudskogen...vi får se , kommer nok ikke før våren med sierran men da blir det satsing....ikke sant volden racing...??? :D

 

Ja , skal nok bli saker nå tenker jeg

Link to comment
Share on other sites

Guest øversveen racing
er dette den bilen som så veldig herpa ut på Gatebil på rudskogen for noen år siden? uten breddere og div?

 

 

er det , er lakkert oppatt og fult bur og div annet snacks... men samma idioten som kjører`n... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest øversveen racing
haha øversveen du er en gal mann.. du er garantert ifra gal side av mjøsa. selv om vi sier stramtiss og leamus her å :D

 

Orginale kamdrev og grønne dyser ?

 

 

er bare noe som volden har satt på for og vise hvordan den blir... blir nok litt annet ... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ja,litt spent på dem kam dreva ja...

Hvilken skal du bruke? orginale og justerbare kiler? eller justerbare alu drev? disse holder jo knapt en halv sessong..

 

Hvor mye går det an å hente ut an en 2wd motor da? blir jo litt mer begrenset me tanke på blokken og litt mindre gods i topp ved porting osv..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...