Jump to content

Garasjerydding


Guest oddev

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kan jeg få bilde av den siden turboen skal være på? vil ikke gi noe bud før jeg er 100% sikker

 

 

Det kan du, men får ikke tatt bilde før jeg kommer meg hjem, 23.nov.

Link to comment
Share on other sites

Er også bare å gi bud deler som jeg har satt en pris på, om noe skulle være aktuelt.. Om noen skulle ha lyst på flere ting, bare si fra så skal jeg prøve å lage en fin pris :)

 

Har forresten alle gulvlister osv i blått (de som går langs dørene, samt den opp på b-stolpen)

Link to comment
Share on other sites

du har ikke de kanppene til sete varmerene? og det hvite blink lyset er ikke solgt? mk 2 er opp til 91model?

 

asså de stål felgene med dekk kan jeg godt hente og burne ut for deg...? skal til og med kaste de for deg når det ikke er noe igjen av de :P

- 88 Ford sierra ist busbil ;)

- 90 Ford sierra cosworth 4x4 :D http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24271376

- 98 Audi A3

Link to comment
Share on other sites

du har ikke de kanppene til sete varmerene? og det hvite blink lyset er ikke solgt? mk 2 er opp til 91model?

 

asså de stål felgene med dekk kan jeg godt hente og burne ut for deg...? skal til og med kaste de for deg når det ikke er noe igjen av de :P

 

 

har blinklyset enda, det passer mk2.. Setevarmer-knappene har jeg ikke fler av.. Hvis jeg får noen hundrelapper av deg, så kan du komme å hente hjul i bøtter og spann..

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ha de Cosworth luftinntakene... Byr 800,- kr. (Få fraktet dem til Oslo?!) :)

 

Budet er mottatt! Kan få de til oslo til søndag / mandag..

Jeg gjør oppmerksom på at dette ikke er orginale cosworth inntak, og at disse er "tette" mellom rillene, men dette kan lett forandres med en dremel e.l dersom man også vil ha luftinntak :)

 

oddev

Link to comment
Share on other sites

håper du fikk meldinga mi istad. og jeg beklager virkelig. har så mye annet som tar plass om dagen :(

 

Fikk meldingen, synd at det måtte bli slik..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest JoakimRS

org fjærer sierra mk2 og blinklysa til framskjerm(de små) byr 200 for det samlet ! svar på pm .

Edited by JoakimRS
Link to comment
Share on other sites

har du igjen noe interiør deler`?

 

 

Jeg har en boks full av sierra interiør skruer + div :)

Jeg har noen deksler å litt sånt..

 

Hva skulle du hatt? Så skal jeg sjekke!

 

-oddev

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...