Jump to content

mangler noen lys i dashen

Recommended Posts

Posted

Hvordan kommer jeg til pærene som er bak tempraturstyringa? prøvde å demontere men det var noen waiere? som holdt de igjen!

Så finnes det noe triks uten å demontere hele Dashen? :blink:

Posted
Hvordan kommer jeg til pærene som er bak tempraturstyringa? prøvde å demontere men det var noen waiere? som holdt de igjen!

Så finnes det noe triks uten å demontere hele Dashen? :blink:

Du tenker på speedometer "huse" ? løsner bare de skruene som er der og drar ut hele "boksen" , sitter 1 speedovaier og en strøm kabel der, er bare å nappe dem ut, så deler du hele boksen i 2 når du har fått den ut, sitter 6 skruer der vel, når du har gjort dette, så kan du bare nappe ut pærene fra holderen ;)

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Posted

Det er jo MYE lettere å ta ut pærene på baksida av "boksen" enn å dele den i to da...

Og den speedo wire'n den bare dytter du til sida (er låsing på den) så slipper den.

Posted

er ikke der. er på siden der du stiller tempraturn osv..

Posted
er ikke der. er på siden der du stiller tempraturn osv..

Hvis jeg ikke husker feil så når kan du nå den pæra ved å ta ut instrumentpanelet og stikke hånda inn fra siden :) Tror det var samme type pære som i resten av instrumentpanelet

Posted

er nok kjappeste veien å gjøre det på ja. mener også at det er samma type pære som i instumentet, de største av dem.

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.