roadrunner Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 ford focus rs med 420 hk og bakhjulstrekk http://rsportscars.com/eng/cars/focus_rs8.asp her er en tilsalgs. heimebygd sådan http://rsportscars.com/eng/cars/focus_rs8.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NorFoc Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 ford focus rs med 420 hk og bakhjulstrekk http://rsportscars.com/eng/cars/focus_rs8.asp her er en tilsalgs. heimebygd sådan http://rsportscars.com/eng/cars/focus_rs8.aspFinnes vel bare en av denne og den er bygd av ford racing performance parts, vet jeg har sett at man kan få kjøpe komplette kit til å bygge om.http://www.streetracersonline.com/articles/rs8/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 (edited) settet kjøpes herhttp://www.kugelkomponents.com/focus/focus.htmlhttp://ford-v8-focus.com/ Edited October 23, 2006 by bige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NorFoc Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Lurer på hvordan vektfordelingen blir etter en slik ombygging, er vel nix sjanse for å få noe slikt som dette godkjent i norge desverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 (edited) Lurer på hvordan vektfordelingen blir etter en slik ombygging, er vel nix sjanse for å få noe slikt som dette godkjent i norge desverre.får du den med 4 punkt seler "orginalt" fra fabrikk / den som bygger opp bilen . kan du få den reg som løpsbil .Du kan prøve og få den som "spesiel " bil . eller du kan ta den inn vanlig - bare bilen har vært reg i USA - enkel import . blir NOE hk og ccm avgift . Edited October 23, 2006 by bige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NorFoc Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 får du den med 4 punkt seler "orginalt" fra fabrikk / den som bygger opp bilen . kan du få den reg som løpsbil .Du kan prøve og få den som "spesiel " bil . eller du kan ta den inn vanlig - bare bilen har vært reg i USA - enkel import . blir NOE hk og ccm avgift ."NOE" hk og ccm avgift er vel ikke det rette nå når hk avgiften stiger med 49% på hk over 170hk ser faktisk ikke ut som om man må kutte i bilen for å få plass til drivverket eller bakakslingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now