2.0 I Doch Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 (edited) Eg kjøpte meg ein sierra for ei veke sida, så sendte vi inn vogn korte i posten. Noen som veit kor lang tid det bruker vanlig vis å ta til ein får nytt? Edited October 27, 2006 by 2.0 I Doch
Velde Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 Det tar bare noen dager hvis papirene er iorden. Men de kan å rote med papirene. Det skjedde med meg. Måtte ringe å høre, sende papirene på nytt. Men da det ordnet seg tok det bare noen dager.
Guest Julle Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 kjøpte meg ny bil for et par uker sia jg å, har heller ikke fått no enda!
2.0 I Doch Posted October 27, 2006 Author Posted October 27, 2006 Det haster ikkje heilt endå, pga eg er ikkje ferdig med lappen men er jo ein fordel å ha vogn korte i orden når andre i familien bruker bilen. Veit du bota for ikkje ha det i bilen ? (har den forrige eiger sitt)
Guest Michal Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 fra de mottar salgsmeldin til du får regning på omreg går det som regel 1 uke, og fra du har betalt til du får nytt vognkort går det en uke til, dvs 2 uker fra selgeren leverer slagsmeldingen gjorde det på min hvertfall.
Guest Alex_86 Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 er det omreg det er snakk om får du ikke noe vognkort før du har betalt den og har forsikring på bilen! hvis du ikkehar forsikring så får du snart en purring fra di
Recommended Posts