Velde Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 (edited) Original moonstone blue Cosworth. Nyoverhalt motor på 180tkm. Ganske ny bunndel. EBB topp, steg en chip, Grp.a motorpakningssett, vibratech motorfester, høytrykks pumpe, Arp rådebolter å svinghjulsbolter. Honet sylindre, nye bremser bak, poly foringer i forstilling. Litt sliten lakk. Veldig fin invendig med fine stoff seter å fint dash. Står på sommerdekk. har 3 vinterdekk uten felg. Lite tull å god bil å kjøre. Fint trimme objekt. Selger grunnet pengeprob. Må bort snarest mulig! (Tidligere eid av rscosworth) Pris: 85 000kr- Eller kom med bud Ligger under sør-trønderlag på autodb.no Edited November 6, 2006 by Velde
Guest cossietrond Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 Hei, hvor mye skulle du hatt i eventuelt mellomlegg og fiestaen min?
turbodohc Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 Haaper du har den om 2-3 uker, er paa jobb no. hva ble gjort med motor nor den ble overhalt, finnes det papirer paa toppen att den er ebb portet, flow papirer ?
Velde Posted October 31, 2006 Author Posted October 31, 2006 Haaper du har den om 2-3 uker, er paa jobb no. hva ble gjort med motor nor den ble overhalt, finnes det papirer paa toppen att den er ebb portet, flow papirer ? Har papirer på portinga å flow papirer. Overhaldinga ble gjort av forrige eier. Har kvitteringer liggende. Ganske ny bunndel med(motor fra cosworth import) +0,5borring, +0,25 slipt alle veivtapper. Org ford deler. Stempel ringer fra jenspeed. Clevite lager med 360* smørespor. Dette er noe av det jeg vet.
Velde Posted October 31, 2006 Author Posted October 31, 2006 Hei, hvor mye skulle du hatt i eventuelt mellomlegg og fiestaen min? Pm sendt
turbodohc Posted October 31, 2006 Posted October 31, 2006 Det tok lang tid før jeg gidda å begynne, men nå er problemet fiksa Men når jeg var av kompressor huset så jeg at bladene så helt voldtatte ut! Bøyde å noen hadde blitt kortere.Er dette vanlig på gamle turboer?Bør jeg bytte den ut? Lurer ogsaa paa om du har bytta turbo ?Hvilen eksos er montert, orginalt ?
Velde Posted October 31, 2006 Author Posted October 31, 2006 Original eksos ja. Jeg overdrev kanskje litt, bladene er ikke så ille. Den lader fint å hører ikke noe ulyder. Kan fikse bilde av de så du får se selv.
Guest sierra2icls Posted October 31, 2006 Posted October 31, 2006 bunndelen er strøken,var ikke slitekant i blokka da vi overhalte den,å som velde sier, nye lagre,pakninger etc, stort sett alt skifta vi under overhalinga å ble gjort nøye etter mitt syn. mvh ZR50SL
turbodohc Posted November 2, 2006 Posted November 2, 2006 Ok, lander paa varnes den 16 etter planen. faar se om du fremdeles har den.
Velde Posted November 2, 2006 Author Posted November 2, 2006 Den er grei. gi en lyd fra deg da du, så får vi se.
Recommended Posts