Jump to content

Rustfri Sierra 1989 mod.

Recommended Posts

Posted

Selger min Ford Sierra 1989 mod. Bilen er i veldig bra stand, å rustfri. Eu ok et år til. Den er blå, med sota ruter og rs vingen, front leppe med grøftere, hvite blink lys forran, sota lyktene bak, 4" effekt potte, 17 momo felger, cosworth ratt, sveisa sperre. Det sitter gule koni rund om, og 45 mm senke sett. Har nettop bytta bremse klosser forran. Bilen er veldig pen og i teknisk bra stand. Har lagt opp mye av ledningsnettet til bak lyktene helt nytt da det gamle var dårlig. Det er en av de siste bilene lever uten kat. så er jo perfekt utgangspunkt for dere som drømmer om cosworth, da karosseriet er så pent.

Bilen står i oslo.

Har bud på 16 lapper men skulle gjerne hatt litt mer.

Så hvis du lurer på no er d bare å ringe Erik på 97546531

Eller Erikhaneng@hotmail.com

Posted
Etter flere tilbakemeldinger på at annonseforumet ikke fungerer som det skal ser vi oss tvunget til å gjøre noen endringer.

Det innføres nå retningslinjer for annonseforumet fra 23.04.2006

-Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes!

Annonseteksten i første post skal inneholde følgende:

-Årsmodell.

-Hele modellnavnet med motorstørrelsen.

-Karosserivariant, og antall dører.

-Kilometerstanden.

-Farge innvendig, og utvendig.

-Girsystem som manuell eller automat.

-Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis.

-Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også ikke skiltet eller ikke utført/godkjent PKKontroll, og/eller ikke betalt årsavgift.

-Oppgi helst en prisantydning som er ønsket. Hvis ikke risikerer du å få skambud.

FORUMBRUKERE MED STATUS GJEST:

-Kan kun poste salgsannonser av merket Ford, eller FoMoCorelaterte bilmerker.

Annonser uten denne informasjon vil bli slettet uten varsel.

Posted

bilen står i oslo. har gått 247000, er ikke sikker på hvor langt motoren går gått.

Guest Glenn-Andre
Posted

Heisann, hvor mye hadde du tenkt siden du sier at 16k ikke er nok ? Kan du legge meg til på msn eller sende meg noe flere bilder av bilen på raggar_glenn@hotmail.com ?

Posted
Heisann, hvor mye hadde du tenkt siden du sier at 16k ikke er nok ? Kan du legge meg til på msn eller sende meg noe flere bilder av bilen på raggar_glenn@hotmail.com ?

kom med et bud da ;) har kosta på bilen endel.. la deg til nå..;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...