Jump to content

Nye gateslicks til salgs!


Robox

Recommended Posts

En kamerat skal selge dekkene sine med eller uten felger, svarer for han her så godt jeg kan..

 

Både felger og dekk er nye, de har totalt rullet ca 200 meter.. opp på en bilhenger og ned igjen..

felgene er fra Borbet, specs: 7x15 med boltsirkel 5x100 og ET35(felgene er egentlig til en golf vr6 :blink: )

DSC00001.jpg

Dekkene er Yokohama gateslicks, dvs slicks som er godkjent til vanlig gatebruk.. 225/50/15

 

pris har han satt til 4000 samlet.. 3000 for dekkene og 1500 for felgene hvis det skal deles opp..

 

dette kostet 10500 nytt for de som lurer!

 

 

lurer du på noe så spør her eller på pm.. ;)

Link to comment
Share on other sites

dekkene er som sagt ikke kjørt med så vet ikke hvordan disse er, men har kjørt med gateslicks tidligere og de var helt kurrante på vått underlag..

 

de holdt minst like godt på veien som vanlige dekk når jeg kjørte med de og vil nesten tro de holder bedre på veien på vått føre enn vanlige dekk med de gode brede vanndreneringsveiene og den myke gummiblandingen.. :)

 

har aldri grisekjørt med gateslicks på våt veibane før.. derfor vil jeg tro det er mange her inne som vet endel mer om egenskapene enn meg..

Link to comment
Share on other sites

gjør det du.. ;)

 

men vær klar over at gateslicks har veldig myk gummiblanding så de slites ganske fort og burde derfor ikke brukes som vanlige dekk, men dette er jo også grunnen til at bilen sitter så hinsides på veien med de.. :D

Link to comment
Share on other sites

kan fortelle at gate sliks er ubrukelig på våt asfalt. er som å kjøre på glatta... men det går jo, kjørte fra rud skogen og til kragerø i regn med det, bare huske å være litt forsiktig på gassen.

- 88 Ford sierra ist busbil ;)

- 90 Ford sierra cosworth 4x4 :D http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24271376

- 98 Audi A3

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...