Guest Cyteck Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 Tjohei! Driver å bygger om godcabben te rs turbo, men i dag støtte jeg på et problem som jeg rett og slett ikke vet hva jeg skal gjøre med:\ Festene på stab staget bak på rst er helt forskjellig fra Xr3i`cabben..eller.. det er ikke no festepunkt på cabben! Alt annet har vært stort sett plug-and-play men dette var no dritt! Noen som har erfaring med dette? Blir den eventuelt godkjent som RS med stab staget mellom demper tårna? Eller hvordan skal jeg gjøre det?
Morti89 Posted November 23, 2006 Posted November 23, 2006 Jeg skal også bygge om cabben til RST så hadde vært spennende å sitt hva du gjorde for å få den godkjent Desverre så har ikke jeg komt så langt at jeg har begynt på stabstaget bak. Vet du hva som må gjøres for å få den godkjent som RST?Takk 87' Ford Escort RS Turbo S2 http://www.fordclubn...scort-rs-turbo/ 87' Volvo 740 16v Turbo
Guest Cyteck Posted November 23, 2006 Posted November 23, 2006 (edited) Jeg skal også bygge om cabben til RST så hadde vært spennende å sitt hva du gjorde for å få den godkjent Desverre så har ikke jeg komt så langt at jeg har begynt på stabstaget bak. Vet du hva som må gjøres for å få den godkjent som RST?Takk Har bare stabstaget bak igjen så er alt slengt over fra RSn! Så gleder meg =) Etter som jeg har forstått det så trenger en dette får å få den godkjent som RS:(NB: RETT MEG GJERNE OPP HVIS DETTE IKKE STEMMER) -RST motor (Komplett)-RST ledningsnett + hjerne-RST Radiator + vifte-RST bremser fram og bak. (samme som på xr4i framme)-Lastavhengige ventiler bak (disse så jeg faktisk ikke no forskjell på, men byttet dem forde;p )-RST dempere og fjærer-RST stabstag framme (byttet hele forstillinga jeg ..) Og nå som du faktisk tok dette opp ble jeg usikker på om en virkelig trenger Stabstaget bak for å få den godkjent? Ser at jeg ikke har skrevet det ned i "RS-textdokumentet" mitt=P Hms.. noen som vet dette sikkert? Edited November 23, 2006 by Cyteck
Guest Cyteck Posted November 23, 2006 Posted November 23, 2006 En må vel ha abl-systemet også (bremsegreiene), samt bensinpumpa og bensinrøra får at alt skal gå som det skal?;p
OleK Posted November 23, 2006 Posted November 23, 2006 jeg fikk min gamle cab godkjent uten det bremsetullet. ang stabstaget så var det hull bak på tverrvangen der som jeg festet det i, samme sted som andre rst'er. Cosworth!
Escort-mekkern Posted November 23, 2006 Posted November 23, 2006 Det beste svaret får du nok fra noen som faktisk har fått noe slikt godkjent. Jeg har en cab selv som skal gjodkjennes. Jeg snakket med "spesialgruppen" til biltilsynet som skulle ta seg av dette. Jeg forklarte ved to samtaler hva jeg hadde gjort og jeg fortalte bare at jeg hadde forsterket bremsene og byttet stabstag i fronten. Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe problem og de lurte på om jeg i det hele tatt hadde planer om å få bilen framover da jeg sa jeg hadde byttet til 4 x 4 bremser. -86 Escort XR3I Cab ombygningsprosjekt RS Turbo S2 -92 Escort XR3I Cab RS2000 Motor, konebil Gud er ikke død. Han er bare igang med et nytt og litt mindre ambisiøst prosjekt.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now