Jump to content

anlegg til bil selges billig..+strøm agrigat++


Guest stiffler

Recommended Posts

Guest stiffler

Har en stor to kanals Profile California 1200 forsterker.. Selges høystbydende over 2000kr...SOLGT

 

En blaupunkt forsterker.. trur den var på rundt 400w.. selges høystbydende over 700kr.

 

En kasse med to audiobahn 12".. høystbydende over 1000kr.

 

To gas 6*9 hattehøytalere.. høystbydende over 150kr.

 

To pioneer fronthøytalere til døra.. høystbydende over 250kr.

 

En profile 12".. høystbydende over 700kr. SOLGT

 

Et stort strøm agrigat som går på diesel med selvstarter.. Heter norgesaggregat 2200del. høystbydende over 3000kr.. det koster 6000kr nytt.. er ganske nytt. SOLGT

 

To stk kompresorer.. høyestbydende over 1000kr for begge to.

 

To-tre stk spiker pistoler.. høyestbydende over 700kr for alle.

 

Et sett med kule hvite 17" med helt grei gummi.. 6 eika.. vet ikke merke.. passer på 4/100 å noe som er større enn 4/108 passer ikke på sierra ihvertfall:(.. passer ihvertfall på golf, eldre bmw`r, opel osv.. høyestbydende!!

 

Har også en sierra sedan 88mod til salgs.. med skilter, men må på visning.. blå metalic.. høystbydende over 5000kr.

 

blått inntreør..

 

årsavgift betalt

 

eu-ok.. fikk mangel lapp pga lys å brekk..

 

15" alu sommer

 

Ring døgnet rundt: 94292554... Email adr mi er driftmycar@hotmail.com..

Edited by stiffler
Link to comment
Share on other sites

Guest mk3 rider

Kan du sende pm med bilde av disse 2?

 

"To gas 6*9 hattehøytalere.. høystbydende over 150kr.

 

To profile fronthøytalere til døra.. høystbydende over 250kr."

Link to comment
Share on other sites

Guest stiffler
Bør vel kanskje gi litt mere info om profile forsterkeren, og senke prisen betraktelig, skal du ha noen sjans til å få solgt den... Nypris ligger rett rundt tusenlappen, 119,99$

 

For å si det sånn så trur ikke jeg du vet åssen den ser ut osv... den er nesten en meter lang å ca 35 cm brei å er ganske tung.. den står lit rund 4500kr i statene.. men samme det.. den er akkurat solgt for 1500kr til en kamerat!! husk å sjekk etter nøye neste gang du skal klage på noe da!!

Link to comment
Share on other sites

Guest stiffler
volum og hvor mange hk er kompressorene på?

 

husker ikke hvor mye det var på.. har dem ikke hjemme se.. skal prøve å sjekke imorra.. dem er ikke så store..

Link to comment
Share on other sites

Guest stiffler
Hvor gammel er den blaupunkt forsterkeren? og hele produkt navnet?

 

har ikke forsterkeren her.. men den er hvit å lyser blått oppå den.. hehe.. vet ikke hvor gammel den er.. den er ikke helt ny, men funker greit..

Link to comment
Share on other sites

Guest stiffler

prøver å legge inn bilde av frontsette nå, men vet ikke om det funker.. de det er bilde av er litt mindre enn de jeg har!!

 

gas 6*9.. 4-kanals.. 240w..4ohm

profile 12" er 2 spola... spiller greit..

Link to comment
Share on other sites

skulle alle gjort som de ville, hadde vi hatt ett lite problem.

 

Ved å trykke på edit knappen kan du redigere posten din så mye du vil.

Men å bumpe tråden etter to timer er unødvendig, i hvertfall når første innlegg var kl 04.15 og andre innlegg var 06.29.

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

For å si det sånn så trur ikke jeg du vet åssen den ser ut osv... den er nesten en meter lang å ca 35 cm brei å er ganske tung.. den står lit rund 4500kr i statene.. men samme det.. den er akkurat solgt for 1500kr til en kamerat!! husk å sjekk etter nøye neste gang du skal klage på noe da!!

 

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00...ce-20/ref=nosim

Fornøyd nå da?? hadde jo ikke sakt at den koster 119$ hvis jeg ikke sjekket først... Men heldigvis for deg, så var "kompisen" din godtroende...

Link to comment
Share on other sites

Guest stiffler

ser at den koster det, men de er ikke helt like.. på den jeg har så står ikke det der 2ch osv under profile merke.. profile merke står der det 2ch står.. sikkert noe anderledes med dem.. skal se om jeg finner det igjen.. vil ikke lure folk liksom..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...