ninjacrap Posted November 29, 2006 Posted November 29, 2006 Skulle ha byttet clutch på bilen min, men koster jo skjorta å gjøre det på verksted!Hørte på Ford Kverneland, de skulle ha 6 lapper for ny clutch + arbeid.Sagland i Sandnes skulle ha 5500,- Noen som vet om en rimeligere plass, eller må jeg punge ut med så mye?Har ikke tid/ork til å bytte selv. Eventuelt noen privatpersoner som har lyst å gjøre det?
Guest pzycho Posted December 1, 2006 Posted December 1, 2006 spør på alfa bilverksted på lurahammeren, eller hommersåk bil.. er ikke så galne priser der..
Guest Ivar Dan Posted December 8, 2006 Posted December 8, 2006 Skulle ha byttet clutch på bilen min, men koster jo skjorta å gjøre det på verksted!Hørte på Ford Kverneland, de skulle ha 6 lapper for ny clutch + arbeid.Sagland i Sandnes skulle ha 5500,- Noen som vet om en rimeligere plass, eller må jeg punge ut med så mye?Har ikke tid/ork til å bytte selv. Eventuelt noen privatpersoner som har lyst å gjøre det? Om du mekker til en kvell, så kan vi nok ta den sammen her ??
Recommended Posts