kimsa Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 Er på leting etter inspirasjon her! Hva har dere mondeo eiere gjort med bilene deres. Denne tråden kan betraktes som en liten skryte plass. Vis hva du har gjort med din bil, i form av bilder og forklaringer, så andre kan bli inspirert til å style sine herlige mondeoer Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest ST200evil Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 min er kun senket og EBC + Brembo bremser og lyktespoilere..
kimsa Posted November 30, 2006 Author Posted November 30, 2006 min er kun senket og EBC + Brembo bremser og lyktespoilere..Men din er orginal stylet med ST200 styling regner jeg med, å fikse på karrosseriet på den da, vil være å ødelegge en spesiell bil Hold den ren! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest ST200evil Posted December 1, 2006 Posted December 1, 2006 mhmm.. men blir soting, annen bakfanger og større hjul til året..
kimsa Posted December 1, 2006 Author Posted December 1, 2006 mhmm.. men blir soting, annen bakfanger og større hjul til året..Hva slags dim skal du putte på?? Jeg kjørte med 225/45/17 på min før, absolutt en deilig dim, og ser fett ut med så bredt, men det subbet inni bak i humper, og jeg laget noen stgge hakk i fremmre hjulbue, når jeg kjørte for fort ned i humper ved sving Så da ble det 205/45/17 i stede. Det er jo til og med lovlig. Ellers har jeg soting, gitter grill, og lakkert baklykter på min. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest ST200evil Posted December 2, 2006 Posted December 2, 2006 kjører mk1 mondeo du da? på min er det org med 215-45-17" godplass til mere på denne.. tipper det blir 19" show-off hjul
kimsa Posted December 2, 2006 Author Posted December 2, 2006 kjører mk1 mondeo du da? på min er det org med 215-45-17" godplass til mere på denne.. tipper det blir 19" show-off hjul MK1 ja Bilder her!http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=741 Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Recommended Posts