Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Selger bilen grunnet pengemangel og latskap.

1984 Ford Sierra 2.0L

Cosworth grill

Ikke eu, skulle ha gjort det men lønningen og arbeidslysten uteblir..

Hvit i farge, ikke farlig rust som jeg har sett.

Følger med ekstra panser, ekstra dører, bakluke, frontlykter, baklykter,Org. grill(ikke cosworth), førerstoler, fanger, dashbord +

Selges ikke under 2500, så ikke ring for å prut.

Spørs om det er info jeg ikke har husket på.

Bilder:

DSCN3255.jpg

DSCN3256.jpg

DSCN3257.jpg

DSCN3258.jpg

47c13588.jpg

f88072da.jpg

26254f98.jpg

http://s7.photobucket.com/albums/y286/Kver...nt=DSCN3545.flv

Posted
bilen starter og går? hva er feil for eu?

Starter og går ja. Det vet jeg ikke, skulle hatt den på eu for x antall uker siden men siden jeg er lat og pengelens har det bare drøyd. Nå kan ikke bilen stå der den står lenger og blir derfor solgt.

Posted
soltak på den? ;)

Ikke soltak

du vet ikke hva som er feil altså? sjekker du kanaler for meg? og hjulbuer? på både utsiden og insiden så kan det være akutelt med kjøp

Vet ikke nei. Tidligere eier, der bilen står, sier at clutchen muligens må byttes. Men han brukte den ett par dager uten problemer for 2mnd siden omtrent.

Kanalene sjekka han når jeg kjøpte den, så bra ut. Skal sjekke alt når jeg får henta den hjem.

Guest stiffler
Posted

er det skilt på den??.. interisert i å bytte mot noe??

Guest Dagfinn
Posted

den combat stylinga følger med? som ligger på taket på første bildet??

• 2 weeks later...
Posted
er denne solgt ??

Penger eller bil har ikke byttet eiere enda nei. Var å skulle hente bilen på tirsdag, men da ville den ikke starte. Sjekka motorrommet og der fant jeg 1stk. ledig plass for batteri. Det hadde tydeligvis blitt tatt ut for lading.

Siste gangen jeg skal overraske kameraten med å hente bilen uten at han vet det.. Prøver igjen idag/fredag

Posted
hva må gjøres for å få eu og skilter på den?

er det ett 7 tall skiltnummeret på den slutter med?

Ingen anelse, derfor den selges billig.

Hvis du tenker på det store bilde av bilen ute på veien er det *kremt* ikke bilens skilter. For å si det sånn.

Mange 5 tall i skiltet, så skulle helst beholdt den. (Lett å huske skilt)

Posted

Var igjen å skulle hente bilen. Kjøpt nytt batteri og greier så tenkte det skulle ordne seg. Den gang ei, bilen starta på første drag, stod å skrapa is i 10min så prøver vi å trekke den bakover... Brekket hadde fryst fast.

Så begynner det å ryke fra motorrom, dampen står ut av en slangestump foran ved toppen.

Skal prøve igjen på Torsdag, orka ikke stå ute i -5 lenger.

Tror dette kommer til å bli en fin uke... NOT

Posted

Så nå at forrige post kunne feiltolkes.

Det jeg mente var at JEG hadde henta bilen hos kompisen, så nå står den her hjemme.

Har enda ikke mottatt penger fra han som sa han skulle ha den, så derfor er den fortsatt tilsalgs.

Slutter på jobb kl 17 imorgen, er det noen som vil hente bilen da er de hjertelig velkomne til det.

Mitt nr. er 92643323, send sms da jeg ikke alltid kan ta telefonen, og er litt glemsk :)

/Kverna

Posted

Har ikke fått pengene enda, så ser på det kjøpet som ugyldig da bilen må bort.

Begynner nå på nytt og lyser interesse for bilen nok en gang.

Send meg en sms når du kan komme og hente bilen, prisen er fortsatt 2500,- hvis int.

Bor på tranby i Lier, Buskerud.

Mitt nr. er 92643323

Mvh Anders

Sendte også denne til de som var interessert på pm, ta kontakt hvis jeg har glemt noen eller du lurer på noe.

92643323

• 2 weeks later...
Posted

Bilen står her enda. Var en som skulle hente den men var visst noe feil med hengeren. Hvis noen byr over han får de bilen, da det nå har kommet snø og den MÅ bort. Alle avtaler er en løs avtale og kan bli avsluttet hvis noen står på døra med penger og henger. (ja jeg er god på rim)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...