Jump to content

mørke blå focus


Guest dovendyr

Recommended Posts

Guest dovendyr

noen som kjenner til en mørkeblå focus med hvite compomotiv felger? også står d stor ford klister på sia av bilen? noen som vet hvem sin dette er? skulle gjerne hatt spec. på felger å senk på denne bilen. fordi jeg syns den er utroli fin:Dhehe..pliiiis help

har kun sett den på bilder på nettet.vet ikke hvor i norges land den går henne

Edited by dovendyr
Link to comment
Share on other sites

Det hørtes veldig ut som FOCUS' gamle bil. Meget pen bil det altså, enig med deg idet! Hør med han om info, så får du nok vite det du trenger. Angående senk så ble det hvertfall montert gule Koni og Jamex på den bilen, emn hva det senket vet fåglarna!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Ekornrød
Denne du mener?

Er min fru som har den bilen nå, ser ikke helt lik ut lenger, men er ikke gjort noen store foandringer.

Det som er gjort er sota ruter hele veien, tatt av ford merke på siden, satt i originale stoler, mont. helrøde baklamper, xenon. også har jeg satt i litt stereo med god lyd så hun kan høre på pusemusikken sin :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest dovendyr
Er min fru som har den bilen nå, ser ikke helt lik ut lenger, men er ikke gjort noen store foandringer.

Det som er gjort er sota ruter hele veien, tatt av ford merke på siden, satt i originale stoler, mont. helrøde baklamper, xenon. også har jeg satt i litt stereo med god lyd så hun kan høre på pusemusikken sin :rolleyes:

 

syns bilen er knalltøff..;)

Link to comment
Share on other sites

heh.. det er jo gamle bilen min det...

Den er fortsatt veldig kul. Den ble veldig bra med sotede vinduer. Ny eier har tatt veldig godt vare på den.

Jeg får klump i halsen hver gang jeg møter den.

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...