kimsa Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Blir mulig en mk3 som bil til våren. Skal ha disel, men personlig synes jeg mk3 er den minst pene mondeoen som er laget. Derrimot elsker jeg selve størelsen og interiøret. Vurderer dermed bilen sterkt uansett. Men med min neste bil skal jeg ta styling lykken helt ut. Problemet er bare at jeg sliter med å finne styling til denne bilen. Kan dere her inne hjelpe meg å samle all stylinge som finnes til denne bilen under denne Topicen! Takk Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest ST200evil Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 få på 19"..senk den.. sot rutene.. og få på RS styling..
kimsa Posted December 13, 2006 Author Posted December 13, 2006 få på 19"..senk den.. sot rutene.. og få på RS styling..Hvordan ser så RS styling ut til den?? Samme som st220? Vil ha den enda litt mere sint. Også ser jeg for meg at hvis jeg får den lav nok, med leppe og slik kler den bilen godt en diger vinge ( 4dørs sedan ) fordi den ser så bred ut med de feite hjul buene. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest ST200evil Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 mener dette er er RS styling.. er ikke helt inne i hva di forskjellige stylingene til mkIII heter http://www.fasterfords.com/pictures/mondeo...eo_st220_01.jpg ser det står ST220 i adressa der..
kimsa Posted December 15, 2006 Author Posted December 15, 2006 mener dette er er RS styling.. er ikke helt inne i hva di forskjellige stylingene til mkIII heter http://www.fasterfords.com/pictures/mondeo...eo_st220_01.jpg ser det står ST220 i adressa der..Det er ST220 styling, den er ikke bra nok, hehe, er samme front omtrent som på Titanium X litt tilbake i tid jo, det er synd. De er ikke helt like, men skal stå side om side før du ser forskjell! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest ST200evil Posted December 15, 2006 Posted December 15, 2006 hmm...er mye forksjellig styling.. kommer ann på om du vil ha det ekstreme eller den cleane.. jeg liker det best cleant og nydelig
kimsa Posted December 15, 2006 Author Posted December 15, 2006 hmm...er mye forksjellig styling.. kommer ann på om du vil ha det ekstreme eller den cleane.. jeg liker det best cleant og nydelig Veit ikke hva jeg vil ha enda, må se litt bilder og sånn først, det viktigste er at jeg skal kunne vise meg på råne plassen og folk skal like det de ser. Helst skal folk snu seg etter bilen på gata! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest ST200evil Posted December 16, 2006 Posted December 16, 2006 (edited) er enig med deg der.. men en mondeo må se ut som en mondeo... ren, clean.. god senking og fete felger.. gjerne soting og mørke lykter.. da vekker du oppmerksomhet på en god måte.. Edit: + en eksos med gromlyd.. heh Edited December 16, 2006 by ST200evil
Recommended Posts