Jump to content

Recommended Posts

Posted

Blir mulig en mk3 som bil til våren. Skal ha disel, men personlig synes jeg mk3 er den minst pene mondeoen som er laget. Derrimot elsker jeg selve størelsen og interiøret.

Vurderer dermed bilen sterkt uansett. Men med min neste bil skal jeg ta styling lykken helt ut. Problemet er bare at jeg sliter med å finne styling til denne bilen. Kan dere her inne hjelpe meg å samle all stylinge som finnes til denne bilen under denne Topicen!

Takk

Guest ST200evil
Posted

få på 19"..senk den.. sot rutene.. og få på RS styling..

Posted
mener dette er er RS styling.. er ikke helt inne i hva di forskjellige stylingene til mkIII heter

http://www.fasterfords.com/pictures/mondeo...eo_st220_01.jpg

ser det står ST220 i adressa der..

Det er ST220 styling, den er ikke bra nok, hehe, er samme front omtrent som på Titanium X litt tilbake i tid jo, det er synd. De er ikke helt like, men skal stå side om side før du ser forskjell! :wacko:

Guest ST200evil
Posted

hmm...er mye forksjellig styling.. kommer ann på om du vil ha det ekstreme eller den cleane.. jeg liker det best cleant og nydelig ;)

Posted
hmm...er mye forksjellig styling.. kommer ann på om du vil ha det ekstreme eller den cleane.. jeg liker det best cleant og nydelig ;)

Veit ikke hva jeg vil ha enda, må se litt bilder og sånn først, det viktigste er at jeg skal kunne vise meg på råne plassen og folk skal like det de ser. Helst skal folk snu seg etter bilen på gata!

Guest ST200evil
Posted (edited)

er enig med deg der.. men en mondeo må se ut som en mondeo... ren, clean.. god senking og fete felger.. gjerne soting og mørke lykter.. da vekker du oppmerksomhet på en god måte..

Edit: + en eksos med gromlyd.. heh

Edited by ST200evil