kimsa Posted December 20, 2006 Posted December 20, 2006 Oki, burde hatt byttet lykter på min i hvertfall. Dama mi har en 190E fra 1982, ( gått 289 000km ) den lyser lengere og bedre med kjørelys på enn jeg gjør med mine fult lys. De bilene har, for de som ikke veit det, tåkelys i noen små lykter innerst mot grillen. De tilsvarer mine kjørelys. Det er villt Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest Unge_Lafton Posted December 20, 2006 Posted December 20, 2006 da e nok enten lyktene på bilen din justert altfor mye ned, eller er de tåkelysa justert alt for mye opp. tåkelys skal ikke lyse langt fra bilen, men bredt...
kimsa Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 da e nok enten lyktene på bilen din justert altfor mye ned, eller er de tåkelysa justert alt for mye opp. tåkelys skal ikke lyse langt fra bilen, men bredt... Mine er akkurat blitt justert på værksted, men jeg skal banne på at et eller annet sted har jeg noe sinnsykt med spenningstap inn til lyktene. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Recommended Posts