Jump to content

lakkere under bil


Samatron

Recommended Posts

hvordan skal jeg gå fra da jeg skal lakkere bilen min under? siden dette er under bilen. er ikke fishen så farlig, bare fargen på en måte.

fargen på bilen er polaris grå, å jeg vil ha dette under også.

 

hva er å anbefale? hammerlite? båtmaling?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vask/slip/puss bilen helt ren for gammell understellsmasse og dritt først. Sprøyt understellet med epoxygrunning. Om du vill ha en litt ru overflate kan du sprøyte bilen med bodyskydd før lakk. Bruk vanlig billakk, som du sier er fargen viktig å da er vell utvalget innen andre typer litt begrenset?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Vask/slip/puss bilen helt ren for gammell understellsmasse og dritt først. Sprøyt understellet med epoxygrunning. Om du vill ha en litt ru overflate kan du sprøyte bilen med bodyskydd før lakk. Bruk vanlig billakk, som du sier er fargen viktig å da er vell utvalget innen andre typer litt begrenset?

kan bli veldig lønnsomt å fjerne gammel tectyl.veldig kjedelig hvis du ikke gjør dette å det skulle vise seg å være gjennomgående rust i gulvet.rens helt å se etter rust du.er det ikke det er det bare å sprøyte på epoxygrunning.kan oxo være greit ned bodyskytt da dette beskytter mot rust.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...