Halvorsens garasje Posted December 26, 2006 Posted December 26, 2006 Heisann! Hva er dysestr på Dohc? Skulle det være noe vits i å få noen andre til å passe? Noen andre som passer? Er det noe standard på dette? - Holder på med garasje hjemme og skrur ikke en dritt!Har minst 4 Sierraer, 1 Granada, 1 Orion, 1 Rekord, 1 Kadett og ei Hobby-vogn:)Ønsker å bli kvitt: 4 Sierra stasjonsvogn-dører, 2.9 motor, Astra G HF-skjerm og 5-bolt skivebakstilling.Mine prosjekter
møffe Posted December 27, 2006 Posted December 27, 2006 191,2 så vidt jeg husker. det er nok til ca 140-145hk. find ca 230ml dysser fra feks VW/Audi 1,8T dysser. ( der er forskellige størrelser på de motore fra VAG 210-230ml) men opgrader din motor lidt før du bruger tid på sådan noget.
Halvorsens garasje Posted December 28, 2006 Author Posted December 28, 2006 men opgrader din motor lidt før du bruger tid på sådan noget. Ja, mest et spørsmål. Har lyst til å eksperimentere med et eller annet, sånn når en ikke har råd til noe annet,men.. Kjekt å vite da. Thnx - Holder på med garasje hjemme og skrur ikke en dritt!Har minst 4 Sierraer, 1 Granada, 1 Orion, 1 Rekord, 1 Kadett og ei Hobby-vogn:)Ønsker å bli kvitt: 4 Sierra stasjonsvogn-dører, 2.9 motor, Astra G HF-skjerm og 5-bolt skivebakstilling.Mine prosjekter
Recommended Posts