ford-racing Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 heey. driver nå å overhaler en 2wd motor og syn at det var meget med slark mellom sylinder og stempel.. så,, hva er målet på en ubarra 205 blokk og hva er dimensjonen på et org stempel. men har også fått total havari på bakerste sylinder. så klart at det er slipt,banka sunn råda,,, så hvor mye kan man slipe veiva? hilsen marius "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
morty999 Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 husker min cosw veiv var slipt 1mm på veivbukker og 0.75 på rådene.. når denne raset var det bare å hive veiva...
ford-racing Posted January 8, 2007 Author Posted January 8, 2007 (edited) så man kan slipe selve råda å altså? hmm trudde at manb kunn slipte vivtappen jeg.. , så da har jeg lert noe i dag å Edited January 8, 2007 by ford-racing "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
morty999 Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 råden kan ikke borres opp da.. men der hvor råden skal sitte på veiva hadde jeg slipt 0.75
ford-racing Posted January 8, 2007 Author Posted January 8, 2007 (edited) skjønte det da, . Edited January 8, 2007 by ford-racing "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
ford-racing Posted January 9, 2007 Author Posted January 9, 2007 skal ta noen bilder i kveld så skal dere få sjå hvor "gode" noen mener at de er med motorer! hehe "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
ford-racing Posted January 9, 2007 Author Posted January 9, 2007 motoren har blitt satt sammen av diverse ser jeg. for det første, på råde 4 så hadde dem antagelivis brukt vinkelsliper for å slipe utur for å bruke overdim lager. og det har dem brukt kun på ene delen og org lager på den andre delen.... så lagre holdt på å datt ut uten å løsne bukken.! plus at det er brukt 3-4 forskjelige lager på råder og bere lager!!!!!! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
ford-racing Posted January 22, 2007 Author Posted January 22, 2007 her er noen bilder av råde(nr4) i den motoren jeg handla for en tid tilbake .. her ser man tydelig slitasje vell? her i denne delen av råda så har de slipt ut med ett eller annet å skjert i nytt "hakk" til lageret med vinkel sliper!!!!!! i denne delen så satt det et 0,50 over dim lager og her: satt det et org lager!!! hva er det folk driver med om dagen a?? var bruk forskjelige lager som bere lager også.. her i "blokk delen" satt lager med "olje grøft" i lagret og i bukkenne satt det helt flate lager alle lager av orntlig klare og på den 4råda så slarket det så at jeg fatter ikke at folk klare å starte en motor som er så. for det måtte panka så jævelig at men måtte vært hørsel skada og tatt ut gebbisset for at tennenne ikke skulle knusen sammen!!! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
morty999 Posted January 22, 2007 Posted January 22, 2007 kan ha org lagre i veivbukkene og 0.50 på rådene da.. går fint det orginalt så er det kun smørelager kun på "blokkdelen" til veiva... så dette er nok riktig..
ford-racing Posted January 22, 2007 Author Posted January 22, 2007 det er 0.50 over dim og standar lager i samme samme råde!! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
Recommended Posts