RsturboS2 Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 hej.. noen som har en speedometer waier til en sierra 92 mod 2 liter automat ? ford klarte ikke skaffe.. Dohc 2 liter i faktisk.. fikk den grise billig.. bare 3000 lapper.. fin og bra.. bare små fix. Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
RsturboS2 Posted January 12, 2007 Author Posted January 12, 2007 Noen som vet om slik waier? eller noe som passer om værandre noen som har noe liggenes? Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
2.0 I Doch Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 høgger? elller hør med eit urginalt verksted.
lyrix Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 hei jeg gjøpte ny til min for noen år siden. ford bodø. bilen er på skroten nå. hvis du ikke får tak i ny kan jeg hente den på skrotn..send PM om du lurer på noe 08 mondeo titanium X 91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/76 volvo 242 turbo prosjekt94 pajero GLS 33" dekk <---selges
RsturboS2 Posted January 12, 2007 Author Posted January 12, 2007 hei jeg gjøpte ny til min for noen år siden. ford bodø. bilen er på skroten nå. hvis du ikke får tak i ny kan jeg hente den på skrotn..send PM om du lurer på noe 'ja dette som er problemet. har høart med ford og thorsow og bilextra.. de kan ikke skaffe.. hadde vært fint om du kunne fixet det.. sender pm.. Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
RsturboS2 Posted January 13, 2007 Author Posted January 13, 2007 En annen ting. ossen er girkassene i denne automaten her? bilen er godt 200.000 er det noe som bør observeres i desse automatkassene på denne typen sierra ? Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
RsturboS2 Posted January 15, 2007 Author Posted January 15, 2007 noen som har noe forslag? på automat kassene tenker jeg på har de noen svakeheter? hva slags kasser passer på hvis manuel kasse blir akuelt ? Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Recommended Posts