Jump to content

Rimelig lakkering i Trondheim? Sierra stv


Guest Cossie77

Recommended Posts

Guest Cossie77

Noen som driver med rimelig lakkering i Trondheim eller i nærheten? Blir vel sort, nordic green eller en type blå, metallic. Er snakk om lakkering av en 92 sierra stasjonsvogn 4x4, med cosworth frontfanger, panser og sideskjørt. På Ford skal de ha bortimot 30.000 for denne jobben. Totalt uaktuelt!! Noen som driver litt svart og kunne tenke seg en slik jobb? Tenkte meg null forarbeid. Trenger å fjerne noen små park-bulker og fjerne litt smårust, ikke noe alvorlig rust. Lakkering innvendig i dører, muligens motorrom også.

 

Ca pris på noe sånt? Kom gjerne med tips og evt anbefalinger av div verksted/privat. Har sett litt på forumet ang lakk, og varierer tydeligvis fra 10-30.000, eller billigere i Polen... Forventer et bra resultat som skal se bra ut!

Link to comment
Share on other sites

du forventer at det skal se bra ut.du skal gjøre null selv, det er noe bulker samt rust.lakkering innv i dører samt motorrrom.og du vil ikke betale for det ? hehehe lykke til sier jeg bare.,og du finner ingen som gir deg det resultatet der i t.heim for under 30 laken iallefall. verken svart eller kvitt. ikke for å utføre jobben slik du vil iallefall .jeg kan gi deg 2 tips. 1:ståle nillsen på bjørkmyr.

2: spray billakkering

men ingen av de jobber gratis. noe som du også vil skjønne på prisen de forlanger.og slik er realiteten i t.heim,og resten

av norge ....... ingen lakkerere jobber gratis.

Edited by mikke
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...