Gran Posted January 21, 2007 Posted January 21, 2007 Kan jeg bruke diffen fra mk2 sierra på en mk1? Er de lik? Uler endel fra diffen som sitter der nå, påtide og bytte Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...
lyrix Posted January 21, 2007 Posted January 21, 2007 Kan jeg bruke diffen fra mk2 sierra på en mk1? Er de lik? Uler endel fra diffen som sitter der nå, påtide og bytte ikke noe probem, om det er like stikkakslinger.. 08 mondeo titanium X 91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/76 volvo 242 turbo prosjekt94 pajero GLS 33" dekk <---selges
Gran Posted January 22, 2007 Author Posted January 22, 2007 okei, får satse på det da Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...
tmars Posted January 22, 2007 Posted January 22, 2007 Hiver meg på her jeg!Går det ann å få stikkakslinger fra en vanlig sierra (ikke skrudde) til å passe f.eks. en 4X4 cosw. diff, eller en annen sierra diff med brems? Eller går ikke forskjellige akslinger og differ om hverandre i det hele tatt?
olsen_driver Posted January 25, 2007 Posted January 25, 2007 Hiver meg på her jeg!Går det ann å få stikkakslinger fra en vanlig sierra (ikke skrudde) til å passe f.eks. en 4X4 cosw. diff, eller en annen sierra diff med brems? Eller går ikke forskjellige akslinger og differ om hverandre i det hele tatt?hvis det er bare er lengden som er forskjell går det ann å korte akslene da...
Recommended Posts