Jump to content

Tåkelys mondeo

Recommended Posts

Guest Woodpile
Posted

Har tåkelys komplett med bryter og releer til en mondeo 1998.

Selges til høystbydende. Har også en del andre deler igjen, panser,skjermer,dører,lykter etc.

Posted
Har tåkelys komplett med bryter og releer til en mondeo 1998.

Selges til høystbydende. Har også en del andre deler igjen, panser,skjermer,dører,lykter etc.

Hvor mye skal du eventuellt ha for begge frontlampene ?

Guest Woodpile
Posted

Ja er stv. Ser nå at jeg kansje mangler de plastringene til å klipse på etter at lyktene er montert. Men skal sjekke dette opp.

Tenkte meg 1500 for alt sammen

Posted
Ja er stv. Ser nå at jeg kansje mangler de plastringene til å klipse på etter at lyktene er montert. Men skal sjekke dette opp.

Tenkte meg 1500 for alt sammen

Hvis det var meg du svarte at du skulle ha 1500,- så var det hovedlampene (nær og fjern) jeg tenkte på og ikke tåkelysene.

Guest Woodpile
Posted

Hei, misforsto deg der ja. Kan sjekke hva disse koster nye. Du får komme med et bud. Har begge lyktene liggende.

Guest Woodpile
Posted

Ingen som har bruk for deler til sin Mondis. Har 3 stk rustfrie dører til Stv 1998 rust og bulkfrie,panser,skjermer osv. Vil du bygge om din front, fra MK1 til MK2 front? selger fronten m lykter,skjermer og panser. Mangler støtfanger men har resten, for 3000 spenn :lol: :lol: :lol: .Har også kjøler til A/c, radiator (Alt til V6). midtkonsoll,airbager etc etc.

Guest Woodpile
Posted

Bilen går på skroten mandag. Så nå er det siste frist vist noen er interesert i delene. :rolleyes:

• 6 months later...
Guest Langnes
Posted

heisann, vis du har enda tåkelys med bryter og rele og helst med plastdekslene rundt lyktene, byr jeg 1300kr + frakt

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...