Jump to content

1998 Mondeo 2.5 V6 1998

Recommended Posts

Guest Woodpile
Posted (edited)

Selger hele bilen komplett vist noen er interesert. Fremdeles mye deler igjen. Bakaksling med skivebremser, komplett front, ledningsnett,dører,lykter,panser etc etc etc. Sjekket calipperen bak. Koster 3 000.- for en stk :wacko: Så nå har dere sjansen til å bygge om deres mk1 til mk2 front, og har du sure tromler, bak er det bare å bytte over hele akslingenså har du skivebremser.

Interiøret er tatt ut og solgt. Diverse interiørdeler solgt. Solskjerm,midtkonsoll etc. h bakdør mangler+ bakluke. eller så er dash og alt annet demontert, men ligger inni bilen. Må hentes på ford i drammen.

Edited by Woodpile
Posted (edited)

slettet

Edited by HUGO
Guest Woodpile
Posted

Ingen som vil bygge om sin MK1 ?

Posted (edited)
Selger hele bilen komplett vist noen er interesert. Fremdeles mye deler igjen. Bakaksling med skivebremser, komplett front, ledningsnett,dører,lykter,panser etc etc etc. Sjekket calipperen bak. Koster 3 000.- for en stk :wacko: Så nå har dere sjansen til å bygge om deres mk1 til mk2 front, og har du sure tromler, bak er det bare å bytte over hele akslingenså har du skivebremser.

Interiøret er tatt ut og solgt. Diverse interiørdeler solgt. Solskjerm,midtkonsoll etc. h bakdør mangler+ bakluke. eller så er dash og alt annet demontert, men ligger inni bilen. Må hentes på ford i drammen.

Har du liggende en kjørekomp til mondeo? :unsure:

Og hva skal du har for den?

Edited by Lers79
Guest Woodpile
Posted
Har du liggende en kjørekomp til mondeo? :unsure:

Og hva skal du har for den?

Hei, nei den måtte monteres i min mondis, da den var en del av ledningsnettet som måtte byttes

Posted (edited)
Hei, nei den måtte monteres i min mondis, da den var en del av ledningsnettet som måtte byttes

hmmm... Merkelig. :huh:

På min er ikke det orginalt, men prøvde broderen sin kjørekomp på min, og det funket utmerket. Pulg & play opplegg :lol:

Vet du om noen som har?

Edited by Lers79
Guest Woodpile
Posted

Nei, men sjekk bildelsbasen.se der har de mye deler til mondis. Var noe med pads og signal fra nøkkel ang startsperre at den måtte settes over. Vist du har startsperre og pads på din så er det sikkert plug and play. Men var ikke det på min.

Posted (edited)
Nei, men sjekk bildelsbasen.se der har de mye deler til mondis. Var noe med pads og signal fra nøkkel ang startsperre at den måtte settes over. Vist du har startsperre og pads på din så er det sikkert plug and play. Men var ikke det på min.

Ja,det er mye mulig at min har det. Men ikke vet jeg

Det er en 2000mod. Mondeo 1.8 Trend jeg har. :blush:

Men skal snart kjøpe en 99mod 2.5 snart.

Takkar for tipset. :rolleyes:

Edited by Lers79
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...