Jump to content

Krav for banekjøring på ford treff?


86vinge

Recommended Posts

Hva er kravene for banekjøring på ford treff?

Jeg ble stoppet me prøveskilt, da sa han fra biltilsynet at han skulle skrive "kjøreforbud på offentlig veg".

Han sa det var fult mulig å godkjenne men måtte ha papirer, jeg får ikke fikset dette før sommeren uansett, så lurer på om jeg får lov til å kjøre på bane på ford treff,

jeg får altså ikke prøveskilt fra biltilsynet.

 

Også lurer jeg på om det er noen som vet om det går ann å få tak i no dokumentasjons papirer jeg kan vise på biltilsynet???

Veit man kan få det fra england, jeg må få papirer derfra om endring av bilens konstruksjon pga vangene er fra sierra.

Link to comment
Share on other sites

Du får tak i sånne skikkelige prøveskilt å klasker på... skriver da bare ut en kjøreseddel å alt er go greier!

 

Jeg veit, vi har det på jobben men sjefen er ikke så begeistret for å låne de ut, hvertfall ikke når bilen min egentlig har kjøreforbud på offentlig veg.

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen driver en bedrift eller har prøveskilt registrert på gården sin eller noe og har lyst til å låne bort prøveskiltene sine et par dager til sommeren, er det bare å si ifra;)

Hadde vært deilig å slippe å styre me henger til og fra treff, og hadde vært moro å kjøre på bane;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...