Guest Bjørgulf Posted August 12, 2004 Posted August 12, 2004 Har problemer med oljetrykket i cossien min. trykket synker til 0,9bar når motoren blir varm. ved kald motor ligger trykket på ca 2,5bar på tomgang. Det er byttet alt av lagere i motoren for ca 200 mil siden. satte også inn ei oppgradert pumpe da. det er ikke gjort noe spessielt med toppen.Det jeg lurer på er om trykkfallet kan ligge i den? noen som har vært ute for det samme?
bige Posted August 15, 2004 Posted August 15, 2004 Har problemer med oljetrykket i cossien min. trykket synker til 0,9bar når motoren blir varm. ved kald motor ligger trykket på ca 2,5bar på tomgang. Det er byttet alt av lagere i motoren for ca 200 mil siden. satte også inn ei oppgradert pumpe da. det er ikke gjort noe spessielt med toppen.Det jeg lurer på er om trykkfallet kan ligge i den? noen som har vært ute for det samme? uten og kunne svare direkte på ditt problem .Men heller reflektere , pumpa gir mengde ikke trykk , det må være en inn snevring for og oppnå motrykk . derfor type olje ??? kom dette rett etter lager bytte ??? øker du turtallet kommer trykket da ?? (trykk ventilen)
WingDude Posted August 15, 2004 Posted August 15, 2004 Har ingen tro på at trykkfallet ligger i toppen nei. Har forøvrig svart deg på cosworth.no-forumet, fint om du kan komme med en tilbakemelding på de spørsmåla jeg har skrevet til deg der inne også
Guest Bust Posted August 15, 2004 Posted August 15, 2004 hvis du fikk bytta veivlagera "med kvittering" så har du vel kjøpsloven eller noe slikt på din side siden du har betalt for en mangelfull tjeneste. Ta med deg et balltre, tv2 hjelper deg eller noe sånt og be dem om å betale for å få retta opp feilen på et seriøst verksted
Recommended Posts