Jump to content

Recommended Posts

Posted
Kan godt møtes ja.... Bare si hvor og når, så skal jeg si...NEI!...det kan jeg ikke! :lol:

Bare det er på kveldinga en gang kjører jeg gjerne til Blokksberg og tilbake....

Peder

Jepp, den er god! Prøver å få til noe til før helgen er omme, så tar kontakt jeg!

jepp, men da tar jeg grillen da, og ei venstre front lykt og ei venstre baklykt, kan møte deg på lillestrøm eller rundt der, men rekker det ikke før helga, er det ok?? Da ble det 500 for alt??

Grillen er dessverre blitt solgt, han kom å hentet den i går..

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Jepp, den er god! Prøver å få til noe til før helgen er omme, så tar kontakt jeg!

Høres ut som en plan....snakkes.

Peder

Posted

Kan du som ringte å skulle ha Bailey-tanken og instrumentet vennligst ta kontakt! Har mistet både telefonnummeret og adressen din, så vennligst ta kontakt...

Posted

Ja, de ligger her, men er solgt, venter bare på å få adresse til han som har kjøpt de... Kan si ifra hvis det ikke skjer..

Posted

bakfanger til sierra mk1... har ru det?

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson

Guest Trimkongen
Posted

ca pris på panseret ditt? det er ett orginalt vingebilpanser eller ombygget? bilder?

Guest gatebilmannen
Posted

Hva skal du ha for bakdempere, øyelokk og 4 punktsbelter til Sierra sedan? Vær for seg pris så jeg vet hva det er for vær av tingene.

Mvh Gatebilmannen

Posted
ca pris på panseret ditt? det er ett orginalt vingebilpanser eller ombygget? bilder?

Panseret er dessverre solgt..

Hva skal du ha for bakdempere, øyelokk og 4 punktsbelter til Sierra sedan? Vær for seg pris så jeg vet hva det er for vær av tingene.

Mvh Gatebilmannen

Har ikke igjen bakdempere, men øyelokk og 4-punktsseler har jeg liggende... Hvor mange belter vil du ha?

Guest gatebilmannen
Posted
Panseret er dessverre solgt..

Har ikke igjen bakdempere, men øyelokk og 4-punktsseler har jeg liggende... Hvor mange belter vil du ha?

Nok til 2 bøttestoler. Mye skal du ha for tingene vær for seg?

Posted
Nok til 2 bøttestoler. Mye skal du ha for tingene vær for seg?

500,- for øyelokkene, er aldri brukt og koster 800,- nye.

500,- per belte...

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...