Jump to content

Vingebil-deler til salgs!


Corradon

Recommended Posts

Kan godt møtes ja.... Bare si hvor og når, så skal jeg si...NEI!...det kan jeg ikke! :lol:

 

Bare det er på kveldinga en gang kjører jeg gjerne til Blokksberg og tilbake....

 

Peder

Jepp, den er god! Prøver å få til noe til før helgen er omme, så tar kontakt jeg!

 

jepp, men da tar jeg grillen da, og ei venstre front lykt og ei venstre baklykt, kan møte deg på lillestrøm eller rundt der, men rekker det ikke før helga, er det ok?? Da ble det 500 for alt??

Grillen er dessverre blitt solgt, han kom å hentet den i går..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest gatebilmannen

Hva skal du ha for bakdempere, øyelokk og 4 punktsbelter til Sierra sedan? Vær for seg pris så jeg vet hva det er for vær av tingene.

 

Mvh Gatebilmannen

Link to comment
Share on other sites

ca pris på panseret ditt? det er ett orginalt vingebilpanser eller ombygget? bilder?

Panseret er dessverre solgt..

 

Hva skal du ha for bakdempere, øyelokk og 4 punktsbelter til Sierra sedan? Vær for seg pris så jeg vet hva det er for vær av tingene.

 

Mvh Gatebilmannen

Har ikke igjen bakdempere, men øyelokk og 4-punktsseler har jeg liggende... Hvor mange belter vil du ha?

Link to comment
Share on other sites

Guest gatebilmannen
Panseret er dessverre solgt..

Har ikke igjen bakdempere, men øyelokk og 4-punktsseler har jeg liggende... Hvor mange belter vil du ha?

 

Nok til 2 bøttestoler. Mye skal du ha for tingene vær for seg?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...