Jump to content

ST200

Recommended Posts

Guest Woodpile
Posted (edited)

Ja nå gjør jeg det igjen :lol: Vist avtalen går i boks så drar jeg til sverige å henter en ST200 stv.

Så er det noen som er interesert i deler så gi beskjed. Motor DEFEKT VEVLAGER men kan sikker overhales.

Tar i mot bud på innredning og alt annet. (orginal recaro innredning) ellers så er det vel alt utstyr på denne. Klima,4 el vinduer,soltak.felger, etc etc. Støtfanger fremme+bak og sideskjørt er solgt men ellers så finnes resten av bilen. Ja er spoiler på bakluke for den som er interesert i det :lol:

Kan også selge hele bilen for40 000.-

Edited by Woodpile
Guest Cossie77
Posted

Kan være interessant med felgene, hvis de er i god stand? Regner med det er originale st200 felger. Hva med dekkene? Dimensjon på dekk og felg? Innpress? Bredde på felg? Ca pris?

Roy

Ja nå gjør jeg det igjen :lol: Vist avtalen går i boks så drar jeg til sverige å henter en ST200 stv.

Så er det noen som er interesert i deler så gi beskjed. Motor DEFEKT VEVLAGER men kan sikker overhales.

Tar i mot bud på innredning og alt annet. (orginal recaro innredning) ellers så er det vel alt utstyr på denne. Klima,4 el vinduer,soltak.felger, etc etc. Støtfanger fremme+bak og sideskjørt er solgt men ellers så finnes resten av bilen. Ja er spoiler på bakluke for den som er interesert i det :lol:

Kan også selge hele bilen for40 000.-

Guest Woodpile
Posted

Fikk nå bekreftet at bilen er solgt :( Så da går det i vasken.

Leter videre og kommer tilbake vist jeg finner et annet objekt

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...