Guest Woodpile Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 (edited) Ja nå gjør jeg det igjen Vist avtalen går i boks så drar jeg til sverige å henter en ST200 stv. Så er det noen som er interesert i deler så gi beskjed. Motor DEFEKT VEVLAGER men kan sikker overhales. Tar i mot bud på innredning og alt annet. (orginal recaro innredning) ellers så er det vel alt utstyr på denne. Klima,4 el vinduer,soltak.felger, etc etc. Støtfanger fremme+bak og sideskjørt er solgt men ellers så finnes resten av bilen. Ja er spoiler på bakluke for den som er interesert i det Kan også selge hele bilen for40 000.- Edited February 9, 2007 by Woodpile
Guest Cossie77 Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Kan være interessant med felgene, hvis de er i god stand? Regner med det er originale st200 felger. Hva med dekkene? Dimensjon på dekk og felg? Innpress? Bredde på felg? Ca pris? Roy Ja nå gjør jeg det igjen Vist avtalen går i boks så drar jeg til sverige å henter en ST200 stv. Så er det noen som er interesert i deler så gi beskjed. Motor DEFEKT VEVLAGER men kan sikker overhales. Tar i mot bud på innredning og alt annet. (orginal recaro innredning) ellers så er det vel alt utstyr på denne. Klima,4 el vinduer,soltak.felger, etc etc. Støtfanger fremme+bak og sideskjørt er solgt men ellers så finnes resten av bilen. Ja er spoiler på bakluke for den som er interesert i det Kan også selge hele bilen for40 000.-
Guest Woodpile Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 Fikk nå bekreftet at bilen er solgt Så da går det i vasken. Leter videre og kommer tilbake vist jeg finner et annet objekt
triggerhappy Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 Da stenges denne, så kan du lage en ny tråd når du finner ny bil -x 1988 Ford Sierra Cosworth
Recommended Posts