Jump to content

sierra ohc motor selges


sierraturbo

Recommended Posts

selger en sierra ohc motor med automatgir og alt annet som hører til. dynamo og startmotor følger ikke med. men startmotor kan mulig kjøpes med utenom. motoren starter og går trodde tidligere at toppakningen var defekt men har nå funnet ut at den var tom for olje. så alt som skal til er nok bare ny olje og oljefilter så er nok motoren ok.

 

var tidligere slik at den døua ut når den ble varm så var det bare å starte etter et halvt minut og kjøre videre så nå til slutt då den var ca heilt tom for olje ville den ikke starte så slepte jeg bilen inn i garasjen og fant ut den var tom for olje og fylde på en liter gamel olje og da startet den helt fint. så tror egentlig ikke det skal ver noe galt med motoren bare den får ny og god olje og filter + luftfilter da det så veldig tett ut.

 

ingen feil med girkasse og virker i alle gir.

 

selges samlet 1000kr. må vekk fort og må hentes i stavanger.

 

da jeg kjøpte bilen så motor sto i sa forgje eieren av bilen at den var kjørt 180000km men jeg regnet ut at den var kjørt ut fra serviceheftet og alderen at den mest mulig er gått 280000km

 

har også radiator som hører til. selges 200kr

 

 

Edited by sierraturbo

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

følger og med ledningsnett og hjerne for motor. og går den fort kan den selges for 1000kr inkl. radiatoren. er vel noen som trenger motor?

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

bilen sto heilt stilt da den ikke hadde olje skulle bare flytte den ut av gården og inn i garasjen for å ta ut motoren så daua den bare og ville ikke starte igjen.og jeg fylde på litt olje etterpå og da startet den. men uansett så er det vel en grei delemotor og. men den må vekk fort da jeg ikke har plass i garasjen til den.

Edited by sierraturbo

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

tror ikke de da plukker jeg heller av alle delene jeg trenger og hiver resten da jeg har en til bil me lik motor i som jeg kan ha bruk for masse deler til.

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

motoren beholder jeg sjøl nå men automat kassen som virker fint på alle gir selges for 200kr. det er med radiator og brei bremsepedal gearstang.

Edited by sierraturbo

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...