Jump to content

Bilder av nybilen


Guest Lars

Recommended Posts

260 ja, ikke dårlig! mye gamp sitter det i bilen a?

 

hvor mye antar du han andre hadde a? :P

 

er ikkje sikker på hester men er 480 netics kulelagerturbo, 400chip grå dyser, 3", og cooler.

spant blårøyk opp heile slakteren i 3 gir . 350 som funker bra sikkert

 

er ikkje sikker på hans fart, trur han bremsa litt på slutten, men han hadde nok go fart han og,

 

han kjørte opp på siden av oss og hilste og, altid kult med andre cossier på veien

Edited by cossie4ever
Link to comment
Share on other sites

Hehe!

Takk for følget dere med den hvite Cossien :D Var morro...

Bremsa opp på slutten da jeg fikk en Volvo 240 rett opp forran meg og en Mitsubishi Colt på siden som jeg måtte kutte noe hinsides for å komme forbi.

Hadde tenkt å legge meg ut i venstrefila, men der kom jo dere i en sinnsyk fart.

Jeg hadde vel rundt 230 km/t før jeg begynte å bremse.

 

Skikkelig tøff den bilen! B) Ble litt nysgjerrig da jeg så den på Statoil, og da dere kom i et sinnsykt brøl bak meg i tunellen måtte jeg jo bare gi gass. ;)

Link to comment
Share on other sites

Men som dere har forstått er bilen på veien igjen da :)

Problemet var litt mer enn kun å bytte rådelagre. Hele lageret hadde gått rundt inni råden, så denne måtte repareres.

I tillegg ble bærelager, trøstelager, toppakning (GrpA), toppbolter, toppdekselpakning, regreim, stempelringer (De gamle var så slitte at stemplene datt ut av sylindrene), og litt diverse byttet. Veiva slipt og byttet til 0,25 overdim rådelagre og bærelager.

 

 

Bare få på noen andre felger så det er det knall...

DSC01526.JPG

 

DSC01520.JPG

 

DSC01521.JPG

 

DSC01522.JPG

 

DSC01523.JPG

 

DSC01524.JPG

 

DSC01519.JPG

Edited by Lars
Link to comment
Share on other sites

Ha vinterdekk på de ;) Som står på nå... hehe

Vurderer å blåse de og pulverlakkere de, evt. fjerne gammel klarlakk som flasser og polere de opp igjen.

 

Ellers blir det vel å svi av penger på nye bremser forran, og gjerne bak også.

Også burde jeg kanskje ha nye drivknuter eller et eller annet, litt slark i drivverket. Har ikke sett noe på det enda og funnet ut hvor og hva.

Også videre på ønskelista står 3" Mongoose eksos og ny turbo.

 

Blir vel et pengesluk denne også, som alt annet... men blir jo mye morro for penga B)

Edited by Lars
Link to comment
Share on other sites

Oppjustert turbotrykk, chip, RS500 cooler og større eksos bare :)

Går greit, men det skulle gjerne gått mye bedre B) Så det må vi få gjort noe med snart :lol:

 

Dama syns det var morro, liker fart og spenning, hehe :lol: Og det er jo knall :wub:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...