Jump to content

WTF? HULL?


Guest Receive

Recommended Posts

Guest Receive

ok... varför?

 

Hvorfor er det hull bak listene på sierra sedan? er to stk 4'katede høl bak listene på hver dør og på framskjermen ... (?????)

Mest irriterende jeg har opplevd hittil ... de er jo ikke til noe...

 

Eneste vis det sku legge seg vann mellom lista og døra?

Link to comment
Share on other sites

Har bilen vært hellakert før? mulig de lager noen hull her å der for å "henge" opp bilen.. Jeg bare tipper forsåvidt, men har noe lignende saker på min RST..

Link to comment
Share on other sites

jepp, dette stemmer recieve. jeg tok av listene på delebilen min, og disse sitter jo med dobbeltsidig teip, men jammen var der hull og!!! ble litt skuffet, for jeg hadde tenkt å strippe den andre bilen min for lister, men da må jeg begynne å sparkle/sveise og lakke. lakkerer de isteden.

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest Receive

ble dypt såret av ford der jeg og :P

 

Tok de av på delebilen for å se om lakken fulgte med når jeg tok de av ...

Lakken ble igjen på døra, men der var jo to må hull på hver dør...

 

Tror jeg venter me å ta de av til det blir hellakkering på meg ...

Ettersom jeg har bestemt meg for å beholde bilen, og ikke selge :D

Link to comment
Share on other sites

Litt kjipt at det er hull bak listene på sedan ja.. ;) Må fram med sveiseapparatet.. men hva gjør man ikke hvis bilen skal hellakkeres uansett? Det jeg blir litt bekymret for er risikoen for å få bulker i dørene uten lister på!! Menneh, dørene blir bulket fort som **** med listene der, så jeg vet ikke om det gjør noen forskjell.. virker som de fleste bildører bommer på lista og treffer knekken i døra allikevel!

Link to comment
Share on other sites

Guest Receive

delebilen var en 87mod is... kombi 5dørs .. så er vel på alle sierra...

 

Har fått meg en "parkerings-bulk" jeg også ..helt oppe under speilet .. på den knekken som er der ... eneller annen som har smellt døra inni min ... *forbanna*

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...