Jump to content

Speil på Sierra


RS|Stian

Recommended Posts

På ene sidespeilet har det ryki to fester så det sitter ikke så godt, derfor lurer jeg på om man må bytte hele speilen eller går det ann å få tak i bare denne 'trekantplata' som sitter på/mot selve døra? Er dette en hel del eller kan en bare bytte over denne plata? Har lagt ved et bilde som viser hvilke plater jeg er på utkikk etter. Det er forøvrig til elektrisk speil, hvis det er noe forskjell på de.

 

På forhånd takk for svar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har speil i garasjen hjemme fra den gamle gode sedan min, ikke elektriske men trekanten og speilhuset er jo det samme. Bare innmaten som er forskjellig. Er hjemme til helga om du vil stikke innom og se?

 

edit: Send en sms eller no, jeg tror ikke jeg får kommet meg på nett denne uka.

Edited by Fresh|
Link to comment
Share on other sites

på de eletriske speila er trekanten laget av stål eller aluminium eller noe sånt og på de vanlige er den laget av plast og på de eletriske ser det ut som den lakerte delen er en egen del så jg tror ikke de passer sammen.

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

Forhørte meg litt med Ford i dag, og i følge delesystemet (Ecat) er dette en hel del, mao. trekanten og selve speilen er helt og sitter sammen. Dekslet utenpå derimot (som er lakkert) kan fåes løst. Det er også forskjell på innmaten på elektrisk og vanlig speil, så jeg må egentlig ha en speile som er elektrisk for at det skal passe.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...