Jump to content

Granada 2.8 gasser-motor selges. (SOLGT)


Fordzuki

Recommended Posts

Er på vei å ta ut min Granada 2.8-motor ut av offroad-prosjektet mitt, så den er nå til salgs.

Jeg vet ikke hvilken årsmodell motoren er, men om det er interessant kan jeg finne motornummeret så er det sikkert noen som kan finne det ut via det.

 

Det følger med komplett motorledninger med coil, tenningsboksen, dynamo, luftfilter, men uten starter. Har en starter, men den har brukket det ene festeøret.(kan kanskje sveises!!?

 

Den er rein og tørr rundt om....og bruker ikke mye olje.

 

Eneste med den er at den ikke går på den ene sylinderen. (midtre sylinder på førersiden.)

Det kan følge med en 2.8-motor til som jeg har stående på en pall.

Den får gnist og bensin...og det er en ventil som tikker mer enn de andre på den siden...så jeg er rimelig sikker på at det er en ventil som ikke tetter så den ikke komper der..

 

Legger ved link til et filmklipp så dere kan se og høre hvordan motoren går. Og som dere ser...den er veldig lettstartet.

(det er kaldstart på filmen)

 

http://video.google.com/videoplay?docid=163106336996568560

 

Selges til høystbydende... Hva med ca.1000,- ???? Pris blir vi fort enige om....

 

Ring eller eller send sms helst...for jeg driver mye ute for tiden og mekker..så jeg får ikke sjekket her så ofte.

 

Terje

Mob. 934 34 045

zukijack@offroad.no

Edited by Fordzuki
Link to comment
Share on other sites

Kan legge til at denne motoren har kun gått kanskje 20 timer siden jeg satte på nye plugger, pluggkabler, fordelerlokk, rotor, oljefilter og olje.... Bare disse delene alene er derdt mye av prisen på motoren...

 

Og servopumpa følger med.

Edited by Fordzuki
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...