Jump to content

94 mondeo stv


Azz-Kill

Recommended Posts

Selger nå min mondeo 2.0l for jeg er lei alle utleggene. Toppakningen er gåen og vannpumpen er gåen. Ellers er der nye klosser og skiver framme, nye hjullager framme, nye tromler og band bak. Monsterfront som trenger litt arbeid. Rust i ene hjulbuen som er stygg. ellers litt rust bobler rundtom. Det følger med 17" felger med ok sommer dekk. minst en sesong igjen. Piggfrie yokohama dekk som er kjørt en sesong ( stålfelg) Simons effektanlegg med en tut på hver side. Fint interiør, sånn som i is, litt sportsligere stoler. Bilen er kjørt 190 tusen og noe. motoren litt mindre. Eu godkjennt til desember i år. veiavgift betalt. Soltak. El vinduer framme. Er en GLX utgave. ikke abs eller antispinn. Bilen står i haugesund. Kom med bud.

askild_iversen@haugnett.no

 

Bilde

Edited by Azz-Kill

98 mondeo v6 ghia "st200" stv

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest mondeoGLX
Selger nå min mondeo 2.0l for jeg er lei alle utleggene. Toppakningen er gåen og vannpumpen er gåen. Ellers er der nye klosser og skiver framme, nye hjullager framme, nye tromler og band bak. Monsterfront som trenger litt arbeid. Rust i ene hjulbuen som er stygg. ellers litt rust bobler rundtom. Det følger med 17" felger med ok sommer dekk. minst en sesong igjen. Piggfrie yokohama dekk som er kjørt en sesong ( stålfelg) Simons effektanlegg med en tut på hver side. Fint interiør, sånn som i is, litt sportsligere stoler. Bilen er kjørt 190 tusen og noe. motoren litt mindre. Eu godkjennt til desember i år. veiavgift betalt. Soltak. El vinduer framme. Er en GLX utgave. ikke abs eller antispinn. Bilen står i haugesund. Kom med bud.

askild_iversen@haugnett.no

 

Bilde

 

 

Bare lurer på hvordan du har gjort det med venstre potta? du sjønner, kan ikke finne simons effektanlegg der venstre enderør er med, jeg må evt. sveise på ekstra enderør på venstre side.

 

hvor fikk du tak i di venstre potte?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
bruk til combi/sedan. sikkert ikke mye modding som må til ;)

 

Er til sedan ja. eg har bare slurva å kappa vekk litt av mellom pottå, å så satt på flexirør. men koste nok ikkje mye å få lagd det mellomstykke. Har og gjort om igjen på feste til høyre potta for den passte dårlig. er ikke helt perfekt nå heller, men la kje så mye arbeid i det.

98 mondeo v6 ghia "st200" stv

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...