Jump to content

Kjøpt meg ST220...


roddis

Recommended Posts

Hello der...

 

Da blei det en ST220 på meg, har drømt om sånn en stund. Stv med riktig ST farge og en bundle med utstyr.

 

Lurer da på om folket her har tips om "stæsj" til den? Har fått montert krystall blinkerne på skjermene, alu pedaler, KN panelfilter og titanium gearkule allerede.

 

Men den MÅ senkes, er veldig høy bak av en eller annen grunn. Tips til bra senkesett som ikke "slår" i humpene?

Edited by roddis

2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ST200??? Vår ST220 er originalt stylet, syns selv den ser bra ut med den stylingen. Men den må senkes(ikke coilovers), de har Eibach som senker 40mm på Ford til nesten 8 lapper, men Ford er dyr på sånne ting. Og lurer på å bytte eksos og prøver å finne noen slags form for chip som er bra. Tenkte og å lakke grill over og under svart...

2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum

Link to comment
Share on other sites

o jævlar , den der sto jo til 400k ++ ? :D

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Fikk en grei pris og innbytte på den 2002 modellen jeg hadde for å si det sånn. Så den havnet under 400k. Men er vel ikke "billig" uansett.... Men hva er billig? En Audi e.l. med samme HK, modell og utstyr hadde blitt en del dyrere.... Så jeg syns jeg har fått mye for pengene. ST`en er en kjempebil og vel verdt hver krone i mine øyer. Ligger forresten en 2003 modell til salgs på ZETT.no til 339k, så løp og kjøp!!! Hehe...

Edited by roddis

2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum

Link to comment
Share on other sites

Guest mk III 04
Fikk en grei pris og innbytte på den 2002 modellen jeg hadde for å si det sånn. Så den havnet under 400k. Men er vel ikke "billig" uansett.... Men hva er billig? En Audi e.l. med samme HK, modell og utstyr hadde blitt en del dyrere.... Så jeg syns jeg har fått mye for pengene. ST`en er en kjempebil og vel verdt hver krone i mine øyer. Ligger forresten en 2003 modell til salgs på ZETT.no til 339k, så løp og kjøp!!! Hehe...

 

Grattis med fet bil, eibach senkesett kan du kjøpe billiger på Hellanor.

 

Sjekk www.hellanor.no for å finne en avdeling nær deg :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ingen ideer om plasser som selger senk og diverse altså??? Hmmm, trodde folk her hadde peiling... :rolleyes:

 

Hva med og sjekke nettet selv? Gikk inn på en side fra GB, flere typer fjærer til deg der,

35mm Eibach blant andre til under 1700, frakt osv kommer selfølgelig i tillegg!

 

Fjærer av div merker!

Edited by Fezworth
Link to comment
Share on other sites

Steike flott bil :)

Skal en gang ha meg en st220 :)

 

Takk. Har siklet lenge på sånn bil ja, men finere skal den bli med senk og 19" hjul etterhvert....

 

 

 

Takk for linkene, men 35mm blir lite senk på denne bilen. Blir egentlig bare 20mm siden den er senket 15mm originalt. Tenkte å satse på å få tak i 50mm eller minimum 40mm...

2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

man finner svært lite både til ST200 og 220 da disse har annet undestell + div enn vanlig mondeoer.. skal du ha chip så har jeg enda ikke funnet noen i norge som lager bra chip til ST bilene...

Link to comment
Share on other sites

man finner svært lite både til ST200 og 220 da disse har annet undestell + div enn vanlig mondeoer.. skal du ha chip så har jeg enda ikke funnet noen i norge som lager bra chip til ST bilene...

 

Har i kveld funnet Jamex senkefjærer til ST220 som senker 50mm og Cobra som senker 40mm på norske sider etter mye leiting. Er og en del snacks på Ebay som Mongoose eksos til ST, det kunne faktisk og Kollevoll skaffe men til nesten ti lapper. Chip har de på Cartuning, skal gi ca 18 hk mer sier de. Og så er det jo Bluefin da...

2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...