sierraxr4i Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 driver å monterer sammen sierran.. men disse to ledningne som sitter bak sparke plata på passasjersiden, hva er di til? finner ingen plass til de. noen som hvet hvor de skal og er til?
Peder`n Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 Nei dem der husker jeg ikke....mener å ha sett dem, men ikke hva den er til.... Og jeg regner med at de to du har i hånda der ikke skal sammen Men hvor går dem?...til abs boksen eller kan det være gamle kontakter til høytalere...(er 8 stikker i kontaktene hvis jeg ikke har tellt feil utifra bildet) så det kunne vært + og - på 4 høytalere.... Ser ut som det er èn litt større rød ledning, som kanskje kunne tilsi at det er litt strøm gjennom der.... Men som sagt, husker ikke... Peder
sierraxr4i Posted April 22, 2007 Author Posted April 22, 2007 hehe.. jaja.. får bare gjemme dem gått så glemmer jeg dem. så er det ute av verden:)
Peder`n Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 He he...er det støv i dem?....ser det ut som dem har vært tilkobla noe? Peder
Guest JvhCossie Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 Mye ledninger på Ford som ikke skal noe sted
zanor Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 driver å monterer sammen sierran.. men disse to ledningne som sitter bak sparke plata på passasjersiden, hva er di til? finner ingen plass til de. noen som hvet hvor de skal og er til? På 90' CL min sitter det to like kontakter, men de er til cd-spiller'n...
Asil Racing Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 mener di er til orginal ford forsterker faktisk . pelte den ut av bilen min for en stund siden
sierraxr4i Posted April 22, 2007 Author Posted April 22, 2007 har leita etter et sted å koble di.. men finner ingen så må være til no dill dall som ikke trengs:)
Samatron Posted April 23, 2007 Posted April 23, 2007 har samma ledningene bak hver sparkeplate og opp mot ogrinale cd spillern..
Recommended Posts