Jump to content

86 Sierra is


jalla jalla

Recommended Posts

Står uten skilter. ikke eu godkjent. rust i hjulbuer. rust i dørstokk bak på begge sider. mye bra deler. cosworth ratt og cosworth grill(er vel originalt til is, men samme som cosworth). nye bremseslanger fram. bilder kommer. bilen befinner seg på Singsås, som ligger midt i mellom trondheim og røros. noen som har bruk for noen deler?

tlf nummeret mitt er: 99461891 hele bilen selges for høystbydende over vrakpant.

Edited by jalla jalla
Link to comment
Share on other sites

Oj...den ene?....hvilken er det?...jeg har fått tak i en høyre lykt som er et lite hakk bedre enn mine....og derfor har du såklart en venstrelykt??... :rolleyes:

 

Det spiller egentlig ikke så mye rolle....bare reflektoren er hel....den har sikkert bare hoppet ut av justeringa si...det hender når man skal justere....litt elendig løsning på det justeringsgsgreiene...

 

Peder

Edited by Peder`n
Link to comment
Share on other sites

Oj...den ene?....hvilken er det?...jeg har fått tak i en høyre lykt som er et lite hakk bedre enn mine....og derfor har du såklart en venstrelykt??... :rolleyes:

 

Det spiller egentlig ikke så mye rolle....bare reflektoren er hel....den har sikkert bare hoppet ut av justeringa si...det hender når man skal justere....litt elendig løsning på det justeringsgsgreiene...

 

Peder

 

er jo selfølgelig venstrelykta som reflektoren er løs på da. :P

 

hvor mye for diff???

 

hmm. har ikke peiling på hva den er verdt jeg.. tror du får komme med et bud

Link to comment
Share on other sites

Hei. Mye for motoren?? Evt hele bilen `?

 

1000 lapp for motoren, og 2000,- for hele bilen.. skal du ha hele bilen bør du bestemme deg ganske fort.. den er kjørbar sånn som den står nå, men hvis jeg begynner å ta av diff osv, blir det fort litt verre å få fraktet den.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...