kimsa Posted May 24, 2007 Posted May 24, 2007 Jeg har tre stykker liggende, pluss en ny i bilen da Den nye gjør at bilen går helt fint. En får bilen til å gå mye bedre, men bruker også da 2,5L på mila. En får bilen til å gå som normalt, men står ikke gjevnt på tomgang, bensin kuttet slår inn og turtallet hopper Den siste får bilen til å gå normalt, og det er med denne bilen faktisk bruker minst bensin, men turtallet går i bunnen med en gang du slipper gassen Så det var da mine 3 Luftmassemålere å deres artige oppførseler! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest Findus Posted June 5, 2007 Posted June 5, 2007 Jeg kjøpte en Mondeo 1.8td for en liten stund siden, for noen dager siden såg jeg plutselig at pluggen til lmmèn er koblet bort. Men når jeg koblet den til kommer det en ganske høy summelyd fra lmmèn, og når jeg gir gass velter det ut svart eksos, å da mener jeg VELTER. Men når jeg tar ut pluggen går bilen helt fint og det er fint lite svart eksos. Må vell bestille ny lmm jeg også da..?
kimsa Posted June 5, 2007 Posted June 5, 2007 Kan nok hende det er en fordel ja. Nå går bilen din i nød programm på temp styring. Alt blandes som det var 20 grader ute! tror jeg det er Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest Findus Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 hehe, plugga EGR ventilen og koblet til luftmassemåleren, og vips så forsvant all svartrøyken og bilen går normalt
Recommended Posts