Guest Absolute Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 (edited) Deler fra RS-Turbo S2 selges: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Original Hjerne fra S2. - Ecu'n er forselget med "warranty" lapp fra Ford, ergo aldri tukklet med innvendig! Pris: 400,- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Original cam til CVH RS-Turbo S2 - Km på cam = 97.000 (ble erstattet med en trim cam i sin tid!) Pris: BUD ! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ -----> Bilder kan sendes av de forskjellige delene!! <----- Skulle noe være av interesse ser jeg helst att dere sender meg en ---> MAIL Mail adresse: Kris@sfjbb.net ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Edited May 27, 2007 by Absolute
Guest Absolute Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Felger og Stabstag muligens solgt! (ser vi i kveld...) ------> Hjernen ligger fremdeles!
Guest Absolute Posted May 17, 2007 Posted May 17, 2007 du har ikke el-nett da? Desv ikke ledningsnett. ---------> Felger & Stabstag solgt! Igjenværende ----->> 1 Stk RS-turbo S2 Original hjerne.
Guest Absolute Posted June 6, 2007 Posted June 6, 2007 tenkt deg av pris for den kammen da?? Nej, hva har du lyst til å gi da?! hehe Ligger bare å samler støv i kjelleren nå.. så ikke mye nytte den gjør for seg akkurat nuh. Kom med ett bud så skal jeg si Ja eller Nei
Recommended Posts