Jump to content

Styling av Ford Sierra


kikk0

Recommended Posts

Har tenkt å pusse opp Sierraen litt nå med styling og lakk!

 

Må få tak i / laget Hjulbuebreddere ettersom 225 dekka stikker eit par cm utom hjulbuen.

 

I tilleg til det skal eg skaffe meg frontfanger, sideskjørt, spoiler og bakfanger.

 

Har sjekka litt rundt etter hjulbuebreddere, men fann bare på eiker motorshop til 1300kr :unsure: .. finst det billigere typer, eller er eg nødt til å lage sjølv?

 

Kor kan eg få tak i "billig" styling som frontfanger, sideskjørt, bakfanger og spoiler? Kjøper gjerne brukt..

 

Har lurt litt på senking og har sjekka på biltema og div andre firmaer at du kan få kjøpe "høyne og senkesett" som du setter mellom to spiraler og skrur dei ned. er dette noe å satse på med tanke på prisen? koster ca 200kr for komplett til 4 fjærer..

 

Har og tenkt å lakke bilen.. men er litt usikker på korleis farge eg skal velje.. hadde vert fint om de kom med bilder av sierra med farge dere synes er bra ;) Har tenkt å gjøre heile jobben sjølv i lag med eit par kammerater.. korleis kan dette bli?

Link to comment
Share on other sites

Hallå!

 

Jag har skärmbreddare och plast till xr4i (-en skärmbreddare bak)

för 500sek + frakt. Det borde lösa dina problem. I detta ingår fram och bak stötfångare.

 

Mvh

/Magnus

Link to comment
Share on other sites

La merke til en ting, ang senking..

 

ALDRI KJØPT SÅNT SKRAP! Det ødelegger bare demperene dine.. Er ikke så dyrt for komplett senkesett til Sierra uansett.. under 2500 nytt..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...