Guest HUGO Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Har titta litt på astina.dk. Der har de plasma instrumentskiver til Mondeo mk2. Lurer litt på å kjøpe et sånt sett å tilpasse dem mk1. Ser ganske likt ut. Noen som tror dette kan funke? Til dere som har mk2 så er det bare og løpe å kjøpe! Syns disse skivene var fete.
kimsa Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Har nå levd i den oppfattning av at instrument panelene var like helt frem til jeg leste tråden din jeg da. Men, kan være jeg tar feil! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest HUGO Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Har nå levd i den oppfattning av at instrument panelene var like helt frem til jeg leste tråden din jeg da. Men, kan være jeg tar feil! Står bare på siden at de er til mk2. Sammenligner jeg skivene med deltagfx sine mk1 skiver ser jeg at noen at festepunktene på er borte på mk2 skivene. Temperatur skiva ser litt annerledes ut. Burde vel gå ann med litt tid og tålmodighet...
MrNilsen1 Posted May 22, 2007 Posted May 22, 2007 Steike flott dette Men syns det var litt i det dyreste laget jeg
Boosti Posted May 22, 2007 Posted May 22, 2007 ellers så kan det jo hende selve mk2 instrumentetpanelet passer inn i mk1,... Mondeo Mk1 prosjekt
Recommended Posts