Jump to content

Bilcross bil selges


Guest StianG

Recommended Posts

Guest StianG

Selger bilcross bilen min da jeg har fått meg ny og trenger pengene.

 

Står i en orginal 2l motor. Sviver ikke for øyeblikket da skrua som holder bensinfilteret og bensinfilteret i forgasseren har sprukket, bare latskap har gjort at jeg ikke har fiksa det selv, men den sviver og går pent når man fyller bensin direkte i forgasseren. Har sveisa 2,5toms eksos fra manifold med 1 lyddemperog satt på powerfilter. Står i ei ny bensinpumpe og ny toppakning.

 

Karroseriet ser ganske bra ut til å være bilcross bil. Har kappa bakfjørene to runder og skimsa opp hjula igjen så de står rett. Skal stå på en 1300bakaksel, også har jeg sveisa sperra på den.

 

D­­et som må gjøres før godkjenning er å koble opp hovedstrømbryter inni bilen(følger med) og lage en annordning så du kan betjene den utenfor bilen. Stol og seler følger ikke med.

 

Har også 4stk nesten ikke brukte black rocket grushjul på sierra felg. Disse kan følge med mot ett pristilegg på 1800,-, skal ha 2000,- hvis de selges utenom bilen

 

Har fått bud på bilen på 4500,-

send pm eller ring 47 85 65 33

 

 

HPIM1782.jpg

 

HPIM1783.jpg

 

HPIM1745.jpg

Edited by StianG
Link to comment
Share on other sites

Guest StianG

Denne står på gjermestad, 10min fra egersund og 1 time fra Stavanger. Grusdekka er på sierra 13toms sierra felg ja, de som står på på bildet.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...