KajKnoz Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 Har lyst å bredde min 5-dørs sierra kombi 86 av den enkle grunn at jeg aldri har sett en bredda 5-dørs kombi før og tror det ville sett bøst ut hvis det er noen som enten har sett det (bilder?), vet om et kitt, eller vet hvordan jeg selv kan lage til dette hadde det vært tøft med tilbakemeldinger =) Båt & Bil Teknikk
Guest Sierraxr4x4 Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 det finst bredding til 5 dørs ja, realcar har det, ser ut som vingebil bredding å skjørter, men er laga for 5 dørs, ser veldi fint ut faktis å her e bilde av en 5 dørs me bredding også
Fredrikford Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 det finst bredding til 5 dørs ja, realcar har det, ser ut som vingebil bredding å skjørter, men er laga for 5 dørs, ser veldi fint ut faktis å her e bilde av en 5 dørs me bredding også Passer denne stylinga til sierra 88mod 3dørs,? FORD SIERRA RS
Guest Sierraxr4x4 Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 det vet eg ikkje men det finst noe anna til mk2 mener eg såg noe combat breddere en gang i tida.
KajKnoz Posted May 31, 2007 Author Posted May 31, 2007 men jeg har alt kjøpt det meste annet enn bredding da... hvis du ser på post #47 i denne tråden så ser du bilder av det meste: http://www.fmcn.no/forum/index.php?sho...11565&st=40 er dette et ferdigkitt til bilen eller kan du kjøpe den 5-dørs breddinga løst? hvis man får kjøpt bare breddingen løst, så er det jo kanskje mulig å tilpasse dette til det jeg alt har? Båt & Bil Teknikk
Guest Sierraxr4x4 Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 det såg ut som du hadde en go mix av styling, mk1 cossie fanger, cambat bakfanber å sideskjørt å vingebil vinge hehe, skal du ha bredding so må du ha andre sideskjørt bredding kittet kommer me breddere å sideskjørt,
KajKnoz Posted June 1, 2007 Author Posted June 1, 2007 men da vil jeg heller satse på å få laget til noe bredding som jeg kan tilpasse skjørta jeg alt ahr istedenfor.. denne blandingen av stylingen synes jeg passet bra sammen (og kan ikke si jeg har sett det på en sierra før), og hvis jeg klarer å få lage til bredding i tillegg blir dette noe HELT for seg selv utssendemssig.. er hvertfall det jeg håper på og har lyst å få til hehe Båt & Bil Teknikk
a.cosworth Posted June 2, 2007 Posted June 2, 2007 (edited) Du har jo også combat sine breddere da, 3798,- på www.realcar.no synes det ser veldig ok ut. -Arne Edited June 2, 2007 by egO '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
KajKnoz Posted June 2, 2007 Author Posted June 2, 2007 (edited) fikk ikke opp noe bilde inne på den sia jeg men åssen hadde det passet på en sierra da? Edited June 4, 2007 by KajKnoz Båt & Bil Teknikk
Recommended Posts