RsturboS2 Posted June 2, 2007 Posted June 2, 2007 bare syntes denne var billig da.. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...s=12&tot=13 hvis det er en fille ting så.. er det sikker fin bil.. noen her inne som har forslag til hva som bør sjekkes? Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Guest Scorpioen84 Posted June 2, 2007 Posted June 2, 2007 (edited) synes ikke det var så veldig billig jeg men... for en bil som ikke går... med selvbyttet motor... 12år gammel... 200.000km... men er det en bagatell så er det jo billig nok... ligger jo på over 60.000 Edited June 2, 2007 by Scorpioen84
RsturboS2 Posted June 2, 2007 Author Posted June 2, 2007 synes ikke det var så veldig billig jeg men... for en bil som ikke går... med selvbyttet motor... 12år gammel... 200.000km... men er det en bagatell så er det jo billig nok... ligger jo på over 60.000 ja du har kanskje et poeng.. men jeg tenke om det var billig og la seg fixe.. sto så lite.. at den ikke starter kan jo være mye.. jeg tenke og fixe og selge igjen da. hehe Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Recommended Posts