FrodeH Posted June 4, 2007 Posted June 4, 2007 Har problemer med min 88 2wd. Er komplett ledningsnett fra 91 4x4, inkl l8 ecu og motornett. 2wd motor. Får ikkje gnist og ikkje bensinpumpa til å gå. Får ikkje styrestøm signal på kontakta(med 6 ledninger) på torpedovegg bak batteri( svarte ledninga) . Så bensinpumpe-rele slår ikkje inn. Ikkje lett å følge denne da eg ikkje har funne fullstendig koblingsskjema. Pumpa går om eg "jumper" den på sokkelen til relèet, så pumpa og og ledningane bak til den er ok. Klarer òg å starte pumpa gjennom relèet om eg legger en + fra batteri til + på coil. Noken som har vert bort i noke lignande?
HUSNES MOTORSPORT Posted June 4, 2007 Posted June 4, 2007 Har problemer med min 88 2wd. Er komplett ledningsnett fra 91 4x4, inkl l8 ecu og motornett. 2wd motor. Får ikkje gnist og ikkje bensinpumpa til å gå. Får ikkje styrestøm signal på kontakta(med 6 ledninger) på torpedovegg bak batteri( svarte ledninga) . Så bensinpumpe-rele slår ikkje inn. Ikkje lett å følge denne da eg ikkje har funne fullstendig koblingsskjema. Pumpa går om eg "jumper" den på sokkelen til relèet, så pumpa og og ledningane bak til den er ok. Klarer òg å starte pumpa gjennom relèet om eg legger en + fra batteri til + på coil. Noken som har vert bort i noke lignande? den lednigen kommer fra tenningslåsen frode prøv og sett strøm på den og sjå om pumpe og sprutet er med da mvh Raimond..
Recommended Posts