Guest sierraman Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Etter at eg hadde kjørt i en uke med nytt konfilter, uten problem, tok eg av batteripolene. Nå har eg et problem at turtallet synker ned til 500rpm før det går opp på 800rpm igjen. Har lest her på forumet at du ødelegger tomgangsregulatoren med oljeinnsatte konfilter. Tok å spylte filteret, men så ikke noe olje som rant av. uansett, er tomgangsregulatoren den sensoren som sitter på gasspjeldet? eller er det LMM? Takk for svar
bige Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 den kan vaskes rein .... sitter med to små skruer og vaskes rein med forgasser rens/ bremse reingjøring
Guest sierraman Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 men er det sensoren som sitter på gasspjeldet eller den som sitter rett før luftfilteret?
zanor Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 men er det sensoren som sitter på gasspjeldet eller den som sitter rett før luftfilteret? Tomgangsregulatoren er den sølvgrå sylinderforma saken som sitter på røret mellom luftfilterboksen og spjeldet.
Guest sierraman Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 fikk dyppet den i whitesprite, lå litt plje igjen i spriten kan man si. og det hjalp, takk
Recommended Posts