Guest Woodpile Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Har fått tak i frontfanger og sideskjørt til mondisen. Men er en liten sprekk i fangeren og på det ene sideskjørtet. Da jeg er totalt grønn på rep av plastfanger, håper jeg noen har tips. Eller vet om noen i Drammens området som kan sveise delene.
SierraCL Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 OT dette her, men kjørte du forbi Åssida skolen på ettermiddagen i dag?Om det var din bil var den i alle fall pen
Guest Woodpile Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 (edited) Kan nok stemme det. Hadde vært på jobben. Når cirka klokken var det? Min er lett å kjenne igjen, senka max med alle vinduene sota og med dobble rør bak. og 17" eike felger. Var å fikk pris på lakkering av hele bilen. 30 lapper+ moms. Det var inkludert demontering/montering. Fikk garanti på jobben.Et annet sted havnet jeg på 45 lapper+ moms. Så lønner seg å sjekke. Da blir alle ruter,takrails etc etc demontert. Snakket om en ny type klarlakk som vistnok var veldig spesiell. Tålte veldig mye i forhold til den jeg har nå. Men er nå blakk sukk Så får se til høsten eller neste vår. Edited June 18, 2007 by Woodpile
Recommended Posts