Guest Xr2boy Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 (edited) Vurderer og selge Gasserene mine + tilbehør hvis jeg får et ok bud... Gasserene står i dag på en 1600Cvh som er trimmet. Weber 40 Dcoe --- SOLGT --- 16mm Trompeter --- SOLGT --- Piper sokker (8 stk) --- SOLGT --- Link kit. --- SOLGT --- Facet bensinpumpeBensin regulator har også innsugsmanifoilen til Cvh Selges høystbudene Varen befinner seg i skien... MvhThomas H.P Edited July 16, 2007 by Xr2boy
Guest benny Posted June 23, 2007 Posted June 23, 2007 selger du noen av delene løst? trompeter, bensinpumpe og regulator, link? og siden du skal bygge om til rst-spec, trenger du fordeleren din da? er int i den og:)
Pogona Posted June 23, 2007 Posted June 23, 2007 selger du noen av delene løst? trompeter, bensinpumpe og regulator, link? og siden du skal bygge om til rst-spec, trenger du fordeleren din da? er int i den og:) eg er muligens interesert i kun gasser innsug og sokker om du selger løst speed freak - going nowhere, real fast
Guest Xr2boy Posted June 23, 2007 Posted June 23, 2007 selger du noen av delene løst? trompeter, bensinpumpe og regulator, link? og siden du skal bygge om til rst-spec, trenger du fordeleren din da? er int i den og:) Har en komplett rst som skal inn i fiestan ja. men tenkte og beholde den n/a trimma cvh motoren. Skal kun selge gasserene og det. Men kan også hende jeg vil selge hele motoren. Kan godt selge bare gassere + sokker og innsug. link løst osv. Kom med bud
Guest Xr2boy Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 hva slags link kit er det? merke? Vet ikke merke.
Guest Xr2boy Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 Ingen ???? Send bud på PM... kan sikker bli enige
Recommended Posts