Jump to content

Ombygging Doch til is?


Anders

Recommended Posts

Har en 92 mod stv med deff doch motor som jeg vil bygge om til ohc.. noen som vet hvordan det er å bygge om ledninsnettet til motoren? Plug and play? eller mye klipping å kjøting?

<_<

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

på min 91 sedan var det ikke likt som min 89 sedankontaktene på 91 lå i motor rommet samt at de var totalt forskjellige..

Link to comment
Share on other sites

på min 91 sedan var det ikke likt som min 89 sedankontaktene på 91 lå i motor rommet samt at de var totalt forskjellige..

 

Ser ut at jeg har samme problem som deg! Fikk du det til på et vis? Veldig intr. å få vite det.

 

edit:No var jeg nede å så igjen! er to plugger over hanskerommet som ikke er i bruk til noe. Er det slik at jeg kan bare koble til der og nærmest bare klippe vekk de 3 kontaktene fra doch-en i motorommet?

 

edit nr2: Nå jeg så nermere ver ikke det make kontakter!

Edited by Anders

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

ingen av de kontakta er like..men jeg trur ledningene er like om hverandre ihverfall. bare klippe og lime håper jeg..ellers blir det og bytte hele ledningsnettet i hele bilen. ser for meg enmøkka jobb der men det får gå trur jeg...ser liksom ingen annen løsning.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

syns det er litt ille og bytte ut det ledningdsnettet som står i bilen og. det er NULL feil på det og helt strøkent. var heldig for noen uker siden og kom ever en STRØKEN 91 sierra sedan GLX dessverre med doch motor.problemet er som skrevet over at ledningsnettet fra is ikke kan kobles på det som er i bilen.

Link to comment
Share on other sites

Nei er vel bare å sette seg ned med hynesboka og et mulitmeter!

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

trur det ja...burde gå ann og bygge om bare ved og kikke i bøkene...eller dra på ford og få en utskrift av begge motornetta...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det virkelig ingen som har bygget om fra det siste el-nettet til doch til gode gamle ohc nettet? ser for meg at dette ikke blir noe gøy.. mye av de samme fargen på nettet men jeg tør liksom ikke bare å koble slik jeg tror det er!!!

Edited by Anders

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...